راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeamدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چراغ قوه, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چراغ قوه/

 

نقد و بررسی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam در برند چراغ قوه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چراغ قوه وسیله‌ای پرکاربرد است که از یک لامپ رشته‌ای یا LED که در یک صفحه بازتابنده نور قرار دارد و یک فریم از جنس پلاستیک یا فلز، ساخته می‌شود. این وسیله کار روشنایی و تامین نور مورد نیاز چشم انسان برای دید در محیط‌های تاریک را انجام می‌دهد. انرژی مورد نیاز یک چراق‌قوه برای روشنایی توسط یک باتری یکبار مصرف یا قابل شارژ تامین می‌شود. امروزه چراغ‌قوه‌ها با توجه به کارایی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در خانه‌ها معمولا از چراغ‌قوه‌های دستی استفاده می‌شود. معدن‌کاران از چراغ‌های «هدلامپ» که روی پیشانی بسته می‌شود استفاده می‌کنند، چراکه به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به استفاده از دست، از نور چراغ بهره ببرند. کشاورزان از چراغ‌های فانوسی برای کار خود استفاده می‌کنند. گردشگران و طرفداران کمپینگ هم با توجه به نوع سفر خود از چراغ مخصوص استفاده می‌کنند و بسیاری فعالیت‌های دیگر که چراغ‌قوه‌ها در آن ‌ها به‌کار برده می‌شوند. یکی از تولید کنند گان این چراغ قوه‌ها شرکت آمریکایی (Duracell) «دوراسل» است. دوراسل تولید کننده انواع باتری و چراغ قوه است. این شرکت انوع مختلفی از چراغ‌ها را تولید می‌کند که چراغ قوه (Durabeam) یکی از آن‌هاست. این چراغ با اندازه ۱۵ سانتی‌متر و وزن ۱۰۰ گرم برای استفاده‌ در خانه یا گردش و کمپینگ مناسب است. چرا که به‌راحتی و بدون این‎که جای زیادی را اشغال کند می‌توان آن را داخل کوله سفر یا در گوشه‌ای از کشوی خانه قرار داد. نور این چراغ توسط سه لامپ LED ایجاد می‌شود و انرژی مورد نیاز آن توسط دو عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت تامین می‌شود. بدنه‌ی این چراغ از جنس پلاستیک و دارای دسته ارگونومیک لاستیکی است و در عین حال که بسیار محکم و بادوام، در مقابل ضربات ساخته شده از وزن کمی هم برخوردار است. نور این چراغ ۱۵ متر برد دارد و رنگ نور آن سفید مهتابی است. این چراغ در حالت شارژ کامل باتری‌ها تا ۶ ساعت ۴۰ دقیقه به‌صورت مداوم روشن می‌ماند که با توجه به نوع و تعداد باتری و میزان روشنایی بازدهی خوبی دارد. ضد آب بودن و این‌که می‌توان از آن در شرایط نامساعد آب‌وهوایی و بارانی استفاده کرد دیگر مزیت‌ این چراغ قوه است. مدل ۲۰ لومن از سری Durabeam چراغ قوه‌های دوراسل وسیله‌ای کاربردی در خانه، در سفر و یا حتی برای انجام کارهای خدماتی و تاسیساتی است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاپشن زنانه جینا مدل 4445

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam


ویژگی و مشخصات چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam

تصاویر برای چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam

برچسب های لازم برای چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam |
خرید اینترنتی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam |
مشخصات و قیمت چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول