راهنمای خرید اینترنتی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموریدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همه ما میلیون ها بار شنیده ایم که داشتن هدف است که باعث رسیدن به موفقیت های بزرگ می شود.اما چرا با اینکه همه این موضوع را می دانند، موفق نمی شوند؟ پس حتما رازی وجود دارد ! ما باید از انسان های موفق بخواهیم که راز موفقیت و پیروزی خود را به ما بگویند، به ما بگویند که چگونه به آرزوهای خود برسیم؟ کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد این راز را برای شما آشکار می کند، این راز یک کلمه است : نوشتن هدف.
این جمله تنها حاصل یک تجربه نیست بلکه ریشه در یک حقیقت علمی دارد. تعیین هدف، تمرکز روی نتیجه کار و داشتن تصویری روشن از آنچه در زندگی می خواهید، می تواند باعث برآورده شدن رویاهای شما بشود. پس هدفت را بنویس تا اتفاق بیفتد.
جیم کری قبل از اینکه به هالیوود راه پیدا کند چکی به مبلغ ده میلیون دلار برای خودش نوشت و پشت آن نوشت: «دستمزد به خاطر خدمات انجام شده». او سال ها آن چک را در جیب خود گذاشت و هر روز آن را می خواند.
اسکات آدامز می گوید که به اندازه یک دنیا رویای نوشته شده دارد و همگی آن ها به واقعیت تبدیل شده اند، او همچنین می گوید: « وقتی شما هدفی را می نویسید مشاهده می کنید که اوضاع و احوال به تدریج، هدف شما را عملی خواهند کرد» پس اگر می خواهید فوتبالیست مشهوری شوید، یا پزشکی حاذق، اگر می خواهید خانه بخرید، اگر می خواهید تاجری بزرگ شوید؛ بنویسید، بنویسید آن چه را که می خواهید.
هدفت را بنویس
جالب است که حتی خود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هم به این دلیل نوشته شده است که نویسنده اش، روزی هدف از نوشتن آن را برای خودش در کاغذی مکتوب کرده بود. در حقیقت زمانی که قبل از شروع اتفاقی، آن را می نویسید، به وقوع آن ایمان قلبی دارید. نوشتن هدف به شما تلقین می کند که به وقوع آن رویداد یا اتفاق ایمان دارید و به آن دست پیدا می کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی اسپری خوشبو کننده بدن زنانه مدیا مدل Eclat حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری


ویژگی و مشخصات کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری

تصاویر برای کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری

برچسب های لازم برای کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری |
خرید اینترنتی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری |
مشخصات و قیمت کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر انتشارات تیموری رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول