راهنمای خرید اینترنتی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

صبحانه, کالاهای سوپرمارکتی, کره بادام زمینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/صبحانه/کره بادام زمینی/

 

نقد و بررسی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم در برند کره بادام زمینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کره پسته نوحا محصولی خوشمزه و سالم با ۶۵ درصد پسته مرغوب ایرانی بدون هر گونه افزودنی آردی و روغنی و ۳۵ درصد شیرین کننده است که مناسب همه افراد بالای ۲ سال می باشد. این محصول با بافت نرم و کرمی مناسب صبحانه و میان وعده می باشد و همراه نان و یا به صورت خالص مصرف می شود. یکی از مصارف بسیار جذاب کره پسته نوحا مخلوط کردن آن با شیر و بستنی و تهیه شیک پسته می باشد که برای بچه ها و بزرگترها بسیار مفید است، همچنین کره پسته نوحا مناسب استفاده در انواع شیرینی و کیک به عنوان طعم دهنده می باشد. در تولید این محصول هیچ گونه فرایند حرارتی و شیمیایی صورت نگرفته و با فراوری از روش های فیزیکی در کنار طعم دلچسب پسته همه خواص آن حفظ شده است. با توجه به بافت نرم و کرمی این محصول مناسب استفاده سالمندان عزیز می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کنسرو زیتون جبل با مغز فلفل - 900 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم


ویژگی و مشخصات کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم

تصاویر برای کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم

برچسب های لازم برای کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم |
خرید اینترنتی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم |
مشخصات و قیمت کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کره پسته نوحا – ۱۷۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول