راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه

راهنمای  خرید اینترنتی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, کیف و کوله مدرسه, کیف، کوله و جامدادی, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/کیف، کوله و جامدادی/کیف و کوله مدرسه/

 

نقد و بررسی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه

محصول مورد نظر شما یعنی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه در برند کیف و کوله مدرسه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کوله‌پشتی یکی از انواع محبوب کیف‌ها است که اغلب مورد استفاده دانش‌آموزان و کوهنوردان قرار می‌گیرد، با این حال بسیاری از افراد به طور روزمره نیز از آن استفاده می‌کنند. از آن‌جا که کوله‌پشتی‌ به دلیل استفاده مداوم و نحوه حمل آن بر سلامت جسمانی فرد تاثیر مستقیم دارد، باید کمال دقت و توجه را در انتخاب آن به کار برد. البته که امروزه با وجود برندها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع موجود در بازار این انتخاب بسیار مشکل شده است. کوله‌پشتی‌ها‌ برای موارد استفاده مختلفی تولید می‌شوند. کوله‌های کوه‌نوردی، کوله‌های مدرسه و کوله‌های مخصوص حمل لپ تاپ از موارد مختلف کوله‌پشتی‌ها هستند. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید کوله‌پشتی مدرسه فعالیت دارد، شرکت «میکلریوس» است.
«میکلریوس»(Miquelrius) یک شرکت خانوادگی است. این شرکت در سال ۱۸۳۹ در بارسلونای اسپانیا تاسیس شد. حیطه‌ی کاری این شرکت تولید و فروش لوازم تحریر برای دانش‌آموزان و افراد حرفه‌ای است. میکلریوس شرکتی است که در تمامی مراحل تولید محصولات خود خلاقیت، کیفیت بالا، مشتری‌مداری، مسئولیت اجتماعی و حفاظت از محیط زیست را در نظر دارد. کوله‌پشتی‌های متنوع این برند توانسته‌اند توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند. طراحی خلاقانه، کاربردی بودن و کیقیت بالا از جمله ویژگی‌هایی است که کوله‌پشتی‌های میکلریوس را به محصولاتی مطابق سلیقه‌ی مشتریان تبدیل کرده است. کوله‌پشتی مدل دوچرخه یکی از تولیدات این شرکت است. طراحی فوق‌العاده، برجسته‌ترن ویژگی این مدل است. طراحی زیبا و منحصر به فرد این کوله‌پشتی توسط « آگاتا روییز دو لا پرادا» انجام شده است. همچنین نام این طراح معروف روی این کوله‌پشتی هک شده است. (آگاتا روییز دولا پرادا طراح معروف مد اسپانیایی است. ایشان در سال ۱۹۶۰ میلادی در شهر مادرید متولد شده اند)
محصول حاضر در ابعاد ۳۲.۵ × ۴۴ × ۱۳.۵ سانتی‌متر است. این کوله‌پشتی از جنس پلی‌استر با کیفیت ساخته می‌شود. این محصول فضای مورد نیاز برای وسایل دانش‌آموزان را برای رفتن به مدرسه فراهم می‌کند. یک محفظه‌ی خارجی برای دسترسی آسان‌ به وسایل پرکاربرد‌تر روی این کوله‌پشتی وجود دارد. محفظه‌ی جلویی این محصول از جنس پارچه‌ی مستحکم برای محافظت از مواد غذایی و قمقمه‌ی آب در نظر گرفته شده است. لایه‌ی داخلی و خارجی محصول حاضر حفاظت کاملی در برابر رطوبت دارد. شاید بتوان گفت این محصول یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های این شرکت است.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی مردانه نایکی مدل ZOOM

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه


ویژگی و مشخصات کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه

تصاویر برای کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه

برچسب های لازم برای کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه |
خرید اینترنتی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه |
مشخصات و قیمت کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی میکلریوس مدل دوچرخه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول