راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳

راهنمای  خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کیف و کوله, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کیف و کوله/

 

نقد و بررسی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳

محصول مورد نظر شما یعنی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ در برند کیف و کوله می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ یک کیف دوشی از جنس پلی استر و ضد آب است و براحتی قابل شستشو است. این رودوشی قابلیت اتصال به کمربند دارد و می توان بصورت کیف کمری استفاده کنید . این کیف دارای ۲ جیب در جلو و دو جیب در داخل کیف برای وسایل کوچک است. در این محصول از یراق آلات شیک و مستحکم و همچنین زیپ و سر زیپ های محکم استفاده شده است. این کیف دارای یک بند دوشی بلند می باشد که با سگک قابل وصل و جدا شدن می باشد و شما می توانید آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید و به وسیله ی این بند کیف را از دوشتان آویزان کنید. این محصول وزن بسیار کمی دارد بنابرابن نگران سنگین شدن کیف بعد از گذاشتن وسایل نباشید. این محصول جایگزین مناسبی برای کیف های اداری بزرگ است زمانیکه اسناد و مدارک زیادی برای بردن به اداره نداریم است.

  راهنمای خرید اینترنتی کیسه بوکس مدلvk100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳


ویژگی و مشخصات کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳

تصاویر برای کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳

برچسب های لازم برای کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ |
خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ |
مشخصات و قیمت کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۷۰۱۱۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول