راهنمای خرید اینترنتی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88

راهنمای  خرید اینترنتی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری ورزشی, پوشاک ورزشی, گتر, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/پوشاک ورزشی/اکسسوری ورزشی/گتر/

 

نقد و بررسی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88

محصول مورد نظر شما یعنی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88 در برند گتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گتر بچگانه اسنوهاک مدل gt 88 برای کوهنوردی ، بازی و اسب سواری بچه ها تعبیه شده است ، که برای جلوگیری محافظت از کفش و پا ها در زمان بارش برف و باران ، جلوگیری از کثیف شدن کفش و شلوار حتی سردی هوا در ۴ فصل مورد استفاده قرار می گیرد. درضمن برای محافظت جلوگیری از ورد گرد و غبار ریزه های سنگ و خاک کوهنوردان می پوشند. استفاده از گتر کوهنوردی بدون آستر اسنوهاک در فصل زمستان سبب حفظ گرمای پا در هوای سرد می شود و باعث جلوگیری از ورود خاک و سنگریزه به داخل کفش می شود و در آب و هوای بارانی مانع نفوذ آب به داخل کفش می شود و باعث می شود بتوان بدون دغدغه کوهنوردی و بازی یا اسب سواری را ادامه داد. برای پوشیدن گتر، قسمت پشت آن از بالا تا پایین به وسیله ی نوار چسبی روی کفش و شلوار بسته می شود و نیازی به درآوردن کفش نیست. بالای گتر به وسیله بند سفت می شود و در قسمت پایین آن یک بند سگک دار گتر را به ساق پا محکم می کند. همچنین یک بند قابل تنظیم در پایین ترین قسمت گتر از زیر کفش عبور می کند و بدین وسیله مانع بالا رفتن ناخواسته ی گتر می شود. از سوی دیگر، گیره ای که در جلوی گتر است به بند کفش یا پوتین وصل می شود تا گتر در اثر نیروهای وارده به سمت بالا حرکت نکند. همچنین پارچه آن ضد آب و ضد خش می باشد .این گتر برای شماره کفش های ۲۷ تا ۳۲ مناسب می باشد .

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ لنز دوربین مدل MM-Flz مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88


ویژگی و مشخصات گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88

تصاویر برای گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88

برچسب های لازم برای گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88 |
خرید اینترنتی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88 |
مشخصات و قیمت گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گتر کوهنوردی اسنوهاک مدل gt88 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول