راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کریر کم مدل AREA ZERO

“>

نقد و بررسی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

اواسط پاییز سال ۱۳۹۳ تهران میزبان مراسم رونمایی از ۸ تلفن هوشمند جدید بود. در مراسم معرفی این محصولات، شاهد ورود یک برند جدید به جمع محدود برندهای ایرانی فعال در عرصه تلفن‌های هوشمند بودیم. شرکت اسمارت گوشی‌های خود را با برند «اسمارت» (Smart) روانه بازار کرده است. گروه شرکت‌های اسمارت از مجموعه‌های مختلفی تشکیل شده است. اولین شرکت از این خانواده از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف تجاری فعالیت دارند. آخرین شرکت از این گروه، در سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد و در حال حاضر نماینده انحصاری گوشی‌های اسمارت در ایران است. ساخت این محصولات در کشور چین و در کارخانه‌هایی که به تولید محصولات ایسر، ایسوس یا ZTE می‌پردازند انجام می‌گیرد. از ویژگی‌های گوشی‌های اسمارت می‌توان به دو سیم‌کارته بودن آن‌ها اشاره کرد. همه گوشی‌های اسمارت به اندروید نسخه ۴.۴ مجهز شده‌اند و کیفیت ساخت قابل قبول و طراحی‌های مناسبی دارند. همان‌طور که اشاره شده، تاکنون ۸ تلفن هوشمند توسط این شرکت معرفی شده‌اند. این مدل‌ها با نام‌های TESLA ،PRIME ،CLIO ،Leto ،Vega ،Ultra ،dido و Coral شناخته می‌شوند. مدل TESLA به صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است و از یک پردازشگر ۸ هسته‌ای با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز بر روی چیپ‌ست مدیاتک MT6592 و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. سیستم‌عامل این تبلت اندروید نسخه ۴.۴ است. این گوشی به مانند سایر گوشی‌های «اسمارت» دو سیم‌کارته است. در این گوشی یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۲۳۵۰ میلی آمپر-ساعت تعبیه شده که می‌تواند تا ۲۵۳ ساعت در حالت استند-بای، تا ۱۱.۵ ساعت مکالمه در حالت ۳G و تا ۱۶.۵ ساعت مکالمه در حالت ۲G شارژ را در خود نگه دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور گس کد 68 مناسب برای کیس اپل airpods 3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

تصاویر برای گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل اسمارت مدل TESLA X9320 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول