راهنمای خرید اینترنتی گیاه طبیعی بامبو کد GLGL

راهنمای  خرید اینترنتی گیاه طبیعی بامبو کد GLGLدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیاه طبیعی بامبو کد GLGL توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, گل طبیعی, نهال و گیاهان آپارتمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/گل طبیعی/نهال و گیاهان آپارتمانی/

 

نقد و بررسی گیاه طبیعی بامبو کد GLGL

محصول مورد نظر شما یعنی گیاه طبیعی بامبو کد GLGL در برند نهال و گیاهان آپارتمانی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیاه بامبو را می‌توان در آب یا خاک نگهداری کرد، اما طول عمر آن در خاک بیشتر است.
اگر این گیاه را در آب نگهداری می‌کنید باید هر هفته آب آن را عوض کنید و در داخل تنگ آن سنگ‌هایی بریزید که بتوانید وزن گیاه را تحمل کند و سقوط نکند.
همچنین اگر آن را در خاک نگهداری می‌کنید باید خاکش مرطوب نگه دارید و از خشک شدن یا خیس شدن بیش از حد خاک جلوگیری کنید.
نور
گیاه بامبو به نوری مدیریت شده و غیرمستقیم نیاز دارد. برگ‌های این گیاه اگر در نور مستقیم بماند می‌سوزد و لبه‌های آن قهوه‌ای می‌شود. اگر نشانه سوختگی در برگ‌ها مشاهده کردید گیاه را به محلی کم نورتر منتقل کنید.
آب‌دهی
اگر بامبوی شما در خاک زندگی می‌کند همانطور که گفتیم باید سعی کنید تا خاک گیاه همیشه کمی مرطوب باشد. خشک شدن یا خیس ماندن بیش از حد خاک باعث پوسیدن ریشه و آسیب به گیاه می‌شود.
بامبو برای زندگی نیاز به آب زیادی ندارد، اما می‌توان آن را در آب نیز نگهداری کرد.
اگر ترجیح شما نگهداری از گیاه در آب است مواظب باشید که تمام ریشه در آب باشد و خارج نشود و همچنین هر هفت الی ده روز یک‌بار آب را عوض کنید تا گیاه شما شاد و سالم بماند.
وقتی آب ساکن می‌شود ممکن است سر و کله جلبک‌ها پیدا شود پس هر زمان که آب را عوض می‌کنید گلدان را تمیز کنید تا از تشکیل جلبک جلوگیری کنید.
شما می‌توانید از همان آب لوله‌کشی برای این گیاه استفاده کنید به شرطی که سطح کلر آب زیاد نباشد. برای محکم کاری می‌توانید آب را برای دوازده ساعت در ظرفی جدا نگه دارید تا کلر آن ته‌نشین شود.
در برخی آب‌ها فلوراید بالایی وجود دارد که این ماده می‌تواند برای بامبو سمی باشد و به آن آسیب بزند و بهتر است به جای آن از آب معدنی استفاده کنید.
دما
گیاه بامبو زمانی شاداب است که در محیطی با دمای ۱۸ الی ۳۵ درجه سانتی‌گراد زندگی کند. در ما‌ه‌های سرد گیاه نباید در کنار پنجره یا دری قرار گیرد که امکان نفوذ سرما را دارد.
تعویض گلدان
اگر ریشه‌های گیاه برای گلدان بیش از حد بزرگ شود زمان تعویض گلدان رسیده است. در این زمان گیاه را به گلدانی بزرگ‌تر منقل کنید یا اگر در آب زندگی می‌کند باید تنگ بزرگ‌تری برای آن فراهم کنید. در زمان تعویض گلدان یا تنگ باید سنگ یا خاک قدیمی که برای نگهداری گیاه استفاده می‌کردید را دور بریزید و از سنگ یا خاک جدیدی استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی پیکسل خندالو مدل ایچیکو کوروساکی انیمه بلیچ Beach کد 4958

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیاه طبیعی بامبو کد GLGL


ویژگی و مشخصات گیاه طبیعی بامبو کد GLGL

تصاویر برای گیاه طبیعی بامبو کد GLGL

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیاه طبیعی بامبو کد GLGL

برچسب های لازم برای گیاه طبیعی بامبو کد GLGL

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیاه طبیعی بامبو کد GLGL |
خرید اینترنتی گیاه طبیعی بامبو کد GLGL |
مشخصات و قیمت گیاه طبیعی بامبو کد GLGL |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیاه طبیعی بامبو کد GLGL رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول