راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی میز تلویزیون مدل تک کشو

کتاب «عقلانیت و آزادیم اثر «ماکس وبر»است. ماکسیمیلیان امیل وبر جامعه‌شناس، استاد اقتصاد سیاسی، تاریخدان، حقوقدان و سیاست‌مدار بود و به گونه‌ای ژرف نظریه اجتماعی و جامعه‌شناسی را زیر نفوذ و تأثیر خود قرار داد. کتاب مخصوص علاقه‌مندان به جامعه‌شناسی به نگارش درآمده است. در بخشی از متن این کتاب آمده است: «ریاضیات جبر و فیزیک اختیار این کتاب درباره کتابی است درباره عقل. قبل از آنکه به چند نکته در مورد هر دو کتاب بپردازیم به جاست از خود بپرسیم عقل یعنی چه؟ زمانی، وفور آن چنان بود که همه صاحب آن بودند و در تاریخ هم تحت عنوان عصر خرد یا عصر عقل یا The Age Of Reason ثبت شده است، در حالی که امروز، یعنی در عصر اطلاعات، یا درعصر رسانه، فقدان آن چنان مشهود است که کسی را نمی‌بینیم که صاحب آن باشد، بنابراین مجددا می‌پرسیم عقل یعنی چه؟» این کتاب را انتشارات «هرمس» به چاپ رسانده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی سینی کاشی کاری مدل 40207j