راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب حاضر بازنویسی ۲۴ قصه و حکایت از مثنوی معنوی، یکی از برترین کتاب‌های ادبیات عرفانی کهن فارسی و حکمت پارسی پس از اسلام سروده مولانا جلال‌الدین محمد بلخی است. شخصیت‌های اصلی داستان‌های مثنوی عموما پیامبران، پادشاهان، چوپانان، بردگان و حیوانات هستند. در این کتاب داستان‌هایی مانند طوطی و بقال، شیر و خرگوش باهوش، مرد مغرور و کشتیبان، دوستی خاله خرسه، موش و شتر، درخت جادویی، مارگیر و اژدها، گنجشک و پندهایش، شتر و روباه و خر، نقاش‌های چینی و رومی، انگور، زبان حیوان و …. به زبان ساده برای گروه سنی کودک و نوجوان روایت شدهاند.
کتاب با داستان «طوطی و بقال» آغاز میشود که یکی از مشهورترین و محبوبترین داستان‌های مثنوی نیز محسوب م‌یشود که روایت‌های مختلفی از آن گفته و شنیده شده است. فتاحی این داستان‌ها را از شعر به نثر برگردانده و به اعتقاد خودش دلیل آن این بوده که بچه‌ها راحتتر آن را بخوانند و معنی آنها را بفهمند و در آینده هم به سراغ نسخه اصلی مثنوی معنوی بروند.
تصویرگری کتاب را حسن عامه‌کن و طراحی و گرافیک آن را حبیب ایلون بر عهده داشته‌اند. تصویرسازی کتاب با حال و هوای سنتی است و رنگ‌های قرمز و مشکی در آن غالب است.

  راهنمای خرید اینترنتی آلبوم موسیقی ترانه‌ای که با تو شنیدم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
تمامی گروه های سنی

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول