راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده کنکور حسابداری کاردانی به کارشناسی اثر علیرضا ابراهیم قزوینی انتشارات چهارخونه

کتاب «ماهی در آب» نوشته‌ی «ماریو بارگاس یوسا» و ترجمه‌ی «خجسته کیهان» است. ماریو بارگاس یوسا در ایران نامی آشنا و بی‌نیاز از معرفی‌ست. نویسنده‌ای که اگرچه برنده جایزه نوبل نیز شده، اما شهرتش در ایران ربطی به گرفتن جایزه نوبل نداشته؛ تقریباً پیش از دریافت جایزه نوبل هم اکثریت قریب به‌اتفاق آثار مهمش در ایران ترجمه و منتشر شده و از استقبال هم روبه‌رو شده بودند. کتاب آغازی تأثیرگذار و فراموش ناشدنی دارد؛ چنان‌که خود یوسا نیز از آن به‌عنوان تأثیرگذارترین و فراموش‌نشدنی‌ترین اتفاق زندگی‌اش تا آن زمان یاد می‌کند. روزی که یوسا با این حقیقت که پدرش نمرده؛ بلکه چند ماه پس از ازدواج مادرش را ترک کرده روبه‌رو می‌شود، و کمی بعد از شنیدن این ماجرا برای نخستین بار روبه‌روی پدرش قرار می‌گیرد. مردی که صمیمیت او با مادرش، احساسی آزاردهنده برای یوسا به همراه می‌آورد. کتاب حاضر را نشر «ثالث» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
تمامی گروه های سنی

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری چوبی مدل آریا 01