راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب شعر و ادبیات/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در قسمتی از این کتاب می خوانیم: آقای جونز مالک مزرعه مانر به اندازه ای غرق در افکارش بود که شب وقتی در مرغدانی را قفل کرد از یاد برد که دریچه ی بالای آن را هم ببندد. تلوتلو خوران به همراه نور فانوسش که فضا را روشن کرده بود، مسیر حیاط را پیمود تا اینکه… کتاب «قلعه‌ی حیوانات» اثر رمان‌نویس و روزنامه‌نگار مشهور، «جورج اورول»، را «زهره شیشه چی» ترجمه کرده است. این رمان زبانی ساده، روان و طنزآمیز دارد. در جای‌جای این کتاب به‌ کرات با کاراکترهایی آشنا می‌شویم که هریک سمبل طبقه یا قشر خاصی از جامعه هستند. اورول در این رمان برای به تصویر کشیدن هر یک از این طبقات و قشرها از حیوانات استفاده می‌کند. برای مثال بنجامین یکی از این حیوانات است که نماد آن قشر صوفی‌ مآب جامعه است که همواره منزوی است و امیدی به تغییر ندارد و یکی از کلیدی‌ ترین جملات کتاب مربوط به باورهای او نسبت به لایتغیر بودن زندگی است.  این چیزی نیست جز محکوم‌ کردن انقلاب‌های سوسیالیستی توسط افرادی که معتقدند ریشه‌ی استثمار و ستم طبقاتی همواره پا برجا خواهد بود و جامعه‌ آرمانی سوسیالیست‌ها تحقق نخواهد پذیرفت. اورول خود جزو کسانی بود که به نقاط مختلفی سفر کرده و همواره کشورهای سوسیالیستی را از نزدیک دیده بود. او از منتقدان انقلاب‌های سوسیالیستی بود. نویسنده به‌ خوبی توانسته در قالب یک داستان نمادین، بسیاری از واقعیت‌های اجتماعی و سیاسی یک جامعه را توصیف کند. کتاب حاضر را انتشارات «داریوش» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است و توسط هافکو به فروش میرسد.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو نقاشی ماهوت آرت مدل Kenare-To-Mimanam کد S041

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول