راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب شعر و ادبیات/

 

کتاب «دیروز» نوشته‌ی «آگوتا کریستوف» را «اضغر نوری» به فارسی برگردانده است. مترجم در توضیح این اثر گفته است: «دیروز داستان مرد جوانی است که در تبعید زندگی می‌کند و زندگی او در کارخانه خلاصه شده و رویای نوشتن دارد. او در ذهنش عشقی خیالی دارد که رویای کودکی‌اش است.» کریستوف در جهان با سه‌گانه‌ی «دفتر بزرگ»، «مدرک» و «دروغ سوم» شناخته می شود. این سه‌گانه‌ که به سه‌گانه‌ی دوقلو‌ها شهرت دارد به بیشتر از سی زبان دنیا ترجمه شده است. اما کریستوف پس از این موفقیت تنها یک رمان دیگر به نام دیروز در سال ۱۹۹۵ نوشت. دو مجموعه نمایشنامه با عنوان‌های «زمان خاکستری» و «هیولا»، یک کتاب زندگی‌نامه‌ به نام «بی‌سواد» و یک مجموعه داستان با عنوان «فرقی نمی‌کند» عنوان دیگر آثار اوست. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «من هم تشنه‌ام بود. سرم را عقب دادم و خودم را رها کردم تا بیفتم وسط درخت‌ها. صورتم را فرو کردم توی گل سرد و دیگر تکان نخوردم. من این طور مردم. به‌زودی، تنم با زمین یکی می‌شود. آگوتا کریستوف پس از سه‌گانه‌ی موفق دوقلوها در این زمان سرگذشت مردی را روایت می‌کند که زندگی‌اش بین کار یکنواخت در کارخانه و رویای نوشتن خلاصه شده است. او منتظر زنی است که انگار باید از متن با رویا بیاید.» کتاب حاضر را انتشارات «مروارید» منتشر کرده است. “>

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب Open Forum 3 اثر Janie Duncan انتشارات Oxford

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «دیروز» نوشته‌ی «آگوتا کریستوف» را «اضغر نوری» به فارسی برگردانده است. مترجم در توضیح این اثر گفته است: «دیروز داستان مرد جوانی است که در تبعید زندگی می‌کند و زندگی او در کارخانه خلاصه شده و رویای نوشتن دارد. او در ذهنش عشقی خیالی دارد که رویای کودکی‌اش است.» کریستوف در جهان با سه‌گانه‌ی «دفتر بزرگ»، «مدرک» و «دروغ سوم» شناخته می شود. این سه‌گانه‌ که به سه‌گانه‌ی دوقلو‌ها شهرت دارد به بیشتر از سی زبان دنیا ترجمه شده است. اما کریستوف پس از این موفقیت تنها یک رمان دیگر به نام دیروز در سال ۱۹۹۵ نوشت. دو مجموعه نمایشنامه با عنوان‌های «زمان خاکستری» و «هیولا»، یک کتاب زندگی‌نامه‌ به نام «بی‌سواد» و یک مجموعه داستان با عنوان «فرقی نمی‌کند» عنوان دیگر آثار اوست. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «من هم تشنه‌ام بود. سرم را عقب دادم و خودم را رها کردم تا بیفتم وسط درخت‌ها. صورتم را فرو کردم توی گل سرد و دیگر تکان نخوردم. من این طور مردم. به‌زودی، تنم با زمین یکی می‌شود. آگوتا کریستوف پس از سه‌گانه‌ی موفق دوقلوها در این زمان سرگذشت مردی را روایت می‌کند که زندگی‌اش بین کار یکنواخت در کارخانه و رویای نوشتن خلاصه شده است. او منتظر زنی است که انگار باید از متن با رویا بیاید.» کتاب حاضر را انتشارات «مروارید» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی چشم بند دل لونا طرح خرگوش کد 032

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول