راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون/

 

  راهنمای خرید اینترنتی پودر قهوه اسپرسو قوی و ملایم دونیسی بسته 2 عددی

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «فیزیک ۳ تجربی» از مجموعه کتاب‌های «پرسمان» گاج را «امیرحسن محمدپور» تالیف کرده است. فیزیک سال سوم از دو جنبه حائز اهمیت است؛ امتحان نهایی و کنکور، حدود ۳۰ درصد از سؤالات کنکور از مباحث فیزیک ۳ مطرح می‌شود، این، علاوه بر تأثیر ۲۵ درصدی معدل در پذیرش دانشجویان می‌باشد، یعنی مجموعا فیزیک (۳)، به میزان ۵۵% در کنکور تأثیر دارد. بنابراین تسلط بر مباحث این کتاب اهمیت بسزایی دارد. این کتاب با هدف تعمیق و بسط مفاهیم کتاب درسی نوشته شده است، ولی در عین حال از سؤالاتی که تا حدودی از سطح سؤالات کتاب و امتحان نهایی فراتر هستند نیز استفاده شده است. کتاب فیزیک سال سوم تغییرات زیادی داشته است که در نگارش و تألیف کتاب به آن‌ها به طور ویژه توجه شده است. هر فصل کتاب درسی به چند درسنامه تقسیم شده است که تعداد درسنامه‌ها با توجه به پیوستگی و حجم مطالب تعیین شده است. در نگارش درسنامه‌ها سعی شده است از مثال‌هایی استفاده شود که علاوه بر پوشش مطالب کتاب درسی، فهم مناسبی نیز ایجاد کند و در انتهای هر درسنامه سؤالات امتحانات نهایی سال‌های قبل به همراه تعدادی سؤال تألیفی برای تمرین بیش‌تر قرار داده شده است. پاسخ تشریحی سؤالات نیز در پایان فصل آمده است. در انتهای هر فصل تعدادی از تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور سال‌های اخیر گنجانده شده است تا نیم نگاهی هم به کنکور داشته باشید. در پایان کتاب، چند دوره امتحان نهایی به همراه ریزبارم‌بندی آورده شده است تا دانش‌آموزان عزیز با نحوه‌ی تصحیح اوراق امتحانی آشنا شوند. کتاب حاضر را انتشارات بین‌المللی «گاج» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل GL-LXS مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول