راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «ادبیات موضوعی جامع» نوشته‌ی «امیر نجات شجاعی» و «مهدی نظری» از مجموعه‌ی میکروطبقه‌بندی انتشارات گاج، شامل ادبیات سال دوم، سوم و پیش‌دانشگاهی و زبان فارسی سال سوم دبیرستان است. این کتاب تنها کتاب آموزشی کشور به روش‌ تیپ‌بندی است و ویژگی‌های زیر را دارد: تیپ‌بندی، پرسش و آموزش جامع هر شش مبحث زبان و ادبیات فارسی شامل: ۱. قرابت معنایی: اصول تشخیص تناسب معنایی، زنجیره‌ی مضمون‌های مرتبط ۲. زبان فارسی: آموزش نکته به نکته لابه لای پرسش‌ها، شگردهای شمارش و تفکیک ۳. آرایه‌های ادبی: الگوهای شناخت صور خیال، شیوه‌های اولویت‌بندی و ترجیح آرایه‌ها ۴. معنی واژه: فهرست تکمیلی واژگان بیرون از واژه‌نامه‌ی کتاب درسی، معرفی مشابهت‌های فریبنده ۵. املای واژه: تحلیل صورت‌های مختلف غلط املایی و رسم‌الخطی ۶. تاریخ ادبیات: بررسی انواع اطلاعات «غلط‌‌انداز» درباره‌ی مولفان، آثار و ویژگی‌هایشان. کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور ۹۵ نیز در این کتاب ارائه شده است. کتاب حاضر را انتشارات «گاج» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی خوراک پز پاشاباغچه کد 59034

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول