راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB

راهنمای  خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UBدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دستگاه پخش خودرو, سیستم صوتی و تصویری خودرو, لوازم جانبی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/سیستم صوتی و تصویری خودرو/دستگاه پخش خودرو/

 

نقد و بررسی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB

محصول مورد نظر شما یعنی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB در برند دستگاه پخش خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ضبط خودرو پایونیر DEH-S1250UB از سری محصولات جدید پایونیر است که تولید مجدد آن به دلیل استقبال از مدل قدیمی آن یعنی DEH-S1150UB بوده است و به خوبی بهینه سازی شده و ارتقاء یافته است. این ضبط در سایز تک دین ساخته شده و از صفحه نمایش نقطه ای- ماتریکسی بهره مند است. در جلوی پنل آن یک عدد پورت USB ، یک عدد ورودی AUX و قسمت پذیرنده CD تعبیه شده است که می توانید به طروق مختلف فایل صوتی خود را پخش کنید. همچنین قابلیت پشتیبانی از اینترفیس برای ضبط پایونیر DEH-S1150UB وجود دارد که می توانید به راحتی از کنترل روی فرمان استفاده کنید.۴ خروجی RCA در پشت ضبط قرار گرفته است و به وسیله آن میتوانید ۲ جفت باند به همراه ساب ووفر را متصل نمایید. فرمت های صوتی قابل پخش MP3, WAV, WMA و ۵ باند اکولایزر برای آن در نظر گرفته شده است.لازم به ذکر است که توان خروجی این ضبط ۴×۵۰ وات است. هدایت و کنترل صدا بین اسپیکر های طرفین ، تنظیمات ساب ووفر ، فیلتر HPF ، BASS BOOST ، LOUDNESS ، SLA از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ضبط حرفه ای است.

  راهنمای خرید اینترنتی روسری زنانه مدل صدف کد 100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB


ویژگی و مشخصات پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB

تصاویر برای پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB

برچسب های لازم برای پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB |
خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB |
مشخصات و قیمت پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول