راهنمای خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ادویه و چاشنی, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/ادویه و چاشنی/

 

نقد و بررسی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی در برند ادویه و چاشنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هل نوعی گیاه (و اصطلاحاً درخت) و جزو ادویه‌ها است که در درون آن دانه‌هایی سیاه رنگ وجود دارد. طعم هل تا حدی شیرین و به‌نوعی نمکین است. هم پوسته و هم دانه‌ی آن عطری تند و مخصوص به خود را دارد. از هل در پخت انواع شیرینی‌ها و غذاهای گرم و هنگام صرف نوشیدنی‌های معطر از جمله در انواع چای و قهوه استفاده می‌شود. هل، در دنیا جزو ادویه‌های نسبتاً گران قیمت است. استفاده از این گیاه که بومی هندوستان، نپال و بوتان است؛ در طب سنتی هند مرسوم بوده و نیز در طب سنتی چینی نیز دارای سابقه‌ای باستانی است. این ماده یکی از ترکیبات طلایی است که خیلی از آشپزها با اضافه کردن آن باعث ایجاد طعم و عطر متفاوت در غذا می‌شود. هل سبز گیاهی متعلق به جنوب شرق آسیا و دارای خواص ویژه ای در طب سنتی است و میتوان بسیاری از بیماری ها را با آن درمان کرد. تاریخ استفاده از هل به حداقل ۴۰۰۰ سال پیش برمی گردد و هل سبز یکی از قدیمی ترین ادویه جات در جهان است و در مصر باستان برای خواص دارویی اش استفاده می شد . رومی ها و یونانی ها از این ادویه برای عطر و بوی آن استفاده می کردند. طعم هل تا حدی شیرین و به‌نوعی نمکین است. هم پوسته و هم دانه‌ی آن عطری تند و مخصوص به خود را دارد. از هل در پخت انواع شیرینی‌ها و غذاهای گرم و هنگام صرف نوشیدنی‌های معطر از جمله در انواع چای و قهوه استفاده می‌شود. مواد موثره هل: کربوهیدارت،پروتئین،فیبر،انواع ویتامین ها،نیاسین،پیریدوکسین،ریبوفلاوین،تیامین،ویتامین A،ویتامین c، سدیم،پتاسیم،کلسیم،مس،آهن،روی منگنز،منیزیم،فسفر مصرف زیاد برای افراد گرم مزاج مضر است،همچنین ممکن است مصرف زیاد آن باعث ایجاد تپش قلب و سردرد گردد.زنان باردار قبل از مصرف با متخصص مشورت نمایند.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

تصاویر برای هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هل سبز ممتاز آنید – ۴۰ گرم بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول