راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001

راهنمای  خرید اینترنتی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کیف و کوله, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کیف و کوله/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کود NPK سه بیست+ گیلدا کد 20-20-20 وزن 25 گرم

“>

نقد و بررسی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001

محصول مورد نظر شما یعنی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001 در برند کیف و کوله می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

اگر به‌دنبال یک کوله‌پشتی منحصربه‌فرد با طراحی خاص هستید، کوله‌پشتی «نایکی»  می‌تواند پیشنهادی عالی برایتان باشد. این محصول طراحی ساده و درعین‌حال خاصی دارد که نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. نام تجاری نایکی هر روزه درپی تلاش برای کشف ایده‌های جدید در محصولات خود می‌باشد. مدل «All Access Fullfare» مناسب برای استفاده در برنامه‌های کوتاه‌ مدت و همچنین استفاده‌ی روزمره در شهر خواهد بود. یکی از خصوصیات جالب این محصول، طراحی ارگونومیک بندها و قسمت پشت آن است. این طراحی خاص موجب حمل آسان‌تر کوله و همین‌طور وارد شدن فشار کمتر به کمر فرد می‌شود. پارچه‌‌ی پلی‌استری استفاده‌شده برای تولید این کوله‌پشتی نیز از مقاومت خوبی در برابر پارگی و پوسیدگی برخوردار است و باعث می‌شود دوام و عمر خوبی پیدا کند. محفظه‌ی اصلی این کوله با زیپ باز و بسته می‌شود و از فضایی کافی برای نگهداری اشیای گوناگون برخوردار است. علاوه بر این، یک جیب زیپ‌دار در قسمت جلو و دو جیب نیز در طرفین قرار دارند. مدل All Access Fullfare  قابل شستشو است. لوگوی نایکی در قسمت جلوی کیف خودمایی می‌کند. هر کیف و یا ساک ورزشی می تواند بر اساس نوع ورزش و مکان استفاده، طراحی متفاوت و مختص به خود را داشته باشد.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001


  راهنمای خرید اینترنتی مجموعه سه عددی چمدان اسپید کد sp01

ویژگی و مشخصات کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001

تصاویر برای کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001

برچسب های لازم برای کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001 |
خرید اینترنتی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001 |
مشخصات و قیمت کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی ورزشی نایکی مدل All Access Fullfare کد BA4855-001 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول