راهنمای خرید اینترنتی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850

راهنمای  خرید اینترنتی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, ابزار برقی و غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل, سوراخکاری و پیچاندن | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی و غیر برقی/ابزار برقی/سوراخکاری و پیچاندن/دریل/

 

نقد و بررسی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850

محصول مورد نظر شما یعنی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850 در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دریل فورتکس مدل FX-850 با بهره گیری از یک سه نظام ۱۳ میلیمتر، موتور با توان ۸۵۰ وات و قابلیت چکشی به عنوان یک دریل تمام صنعتی و پرکاربرد با کاربری متنوع توان پاسخگویی به نیاز اکثر مشاغل را دارد. این مدل از دریل فورتکس به جهت کاربری و تسلط بهتر از یک دسته کمکی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و طراحی ارگونومیک نیز بهره گرفته تا عمل چکشی و کنترل بر سوراخکاری را افزایش دهد. ما این مدل دستگاه را به عنوان دریل قدرتمند با دقت خاصی تولید کرده تا مصرف کننده و یا صنعتگر عزیز بتواند سالیان طولانی از عملکرد دستگاه با رضایت کامل استفاده ببرد. این محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی است.

  راهنمای خرید اینترنتی بست آینه مدل G-8 بسته 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل چکشی فورتکس مدل FX-850


ویژگی و مشخصات دریل چکشی فورتکس مدل FX-850

تصاویر برای دریل چکشی فورتکس مدل FX-850

برچسب های لازم برای دریل چکشی فورتکس مدل FX-850

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل چکشی فورتکس مدل FX-850 |
خرید اینترنتی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850 |
مشخصات و قیمت دریل چکشی فورتکس مدل FX-850 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل چکشی فورتکس مدل FX-850 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول