راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852

راهنمای  خرید اینترنتی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اجاق و ظرف سفری, لوازم سفر و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم سفر و کمپینگ/اجاق و ظرف سفری/

 

نقد و بررسی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852

محصول مورد نظر شما یعنی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852 در برند اجاق و ظرف سفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اجاق گاز مسافرتی SIMENC مدل پایه چدن یکی از بهترین اجاق های سفری کمپینگ تولید شده توسط شرکت زیمنس بوده که در میان پر کاربرد ترین لوازم کوهنوردی و کمپینگ قرار می گیرد. وسیله ای که برای مسافران کمپینگ بخصوص برای روز های طولانی مدت در مسافرت ها بسیار مفید بوده زیرا حمل پیک نیک های گاز نسبت به اجاق های گاز مسافرتی کمپینگ به دلیل حجم و وزن بالاتر دشوار خواهد بود. این اجاق گاز کمپینگ دارای یک شعله بزرگ بوده اشتعال و حرارت یکسانی را برای پخت و گرم کردن غذا به مصرف کنندگان می دهد. جنس بدنه این اجاق از فلز و قسمت رویه آن از استیل درجه یک و مقاوم بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و حتی در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم خواهد بود. همچینن صفحه آن با وجود ارتباط مستقیم با حرارت به هیچ عنوان رد سوختگی در خود به جای نمی گذارد. این اجاق گاز پرتابل تک شعله توسط کپسول گاز های قابل حمل کار کرده و از محلی مخصوص برای قرار گیری کپسول های گاز بهره مند می باشد. کپسول های گاز ۲۲۰ گرمی مناسب ترین گزینه برای این اجاق سفری پرتابل می باشد. گفتنی است که قسمت اتصال کپسول گاز به این اجاق قابل حمل به شکل نازلی بوده که ایمنی بالایی را به همراه خواهد داشت. زمانی که کپسول گاز به این اجاق سفری زیمنس وصل می شود به وسیله اهرم مخصوص تنظیم شلعه مقدار شعله قابل تنظیم خواهد بود. نحوه تعویض کپسول گاز این اجاق گاز بسیار راحت بوده و هر مصرف کننده می تواند این کار را انجام دهد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این اجاق گاز داشتن فندک سرخود بوده که نیاز مصرف کننده را بابت روشن کردن آن توسط فندک های مجزا یا کبریت بر طرف می سازد. روی صفحه اصلی اجاق چهار پایه از جنس چدن تعبیه شده که برای قرار دادن ظروف غذا با فاصله از شعله تعبیه شده که در برار شعله بسیار مقاوم می باشد. یکی از ویژگی های مهمی که در میان تمامی لوازم های سفری کمپینگ دارای اهمیت بالایی بوده حجم و وزن آنهاست. این اجاق گاز پرتابل تک شعله دارای حجم و وزن بسیار کمی بوده به همین جهت توسط کوله پشتی ها نیز به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. ابعادی معادل (طول: ۳۳ سانتی متر ، عرض: ۲۶ سانتی متر ، ارتفاع: ۱۰.۲ سانتی متر) بوده که با داشتن وزن ۱.۵ کیلوگرمی توسط هر وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص پیاده روی بچگانه سیوا کد Q007

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری سیمنک مدل SN-852


ویژگی و مشخصات اجاق سفری سیمنک مدل SN-852

تصاویر برای اجاق سفری سیمنک مدل SN-852

برچسب های لازم برای اجاق سفری سیمنک مدل SN-852

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری سیمنک مدل SN-852 |
خرید اینترنتی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852 |
مشخصات و قیمت اجاق سفری سیمنک مدل SN-852 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری سیمنک مدل SN-852 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول