راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102

راهنمای  خرید اینترنتی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اجاق و ظرف سفری, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/اجاق و ظرف سفری/

 

نقد و بررسی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102

محصول مورد نظر شما یعنی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102 در برند اجاق و ظرف سفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همه ما ایرانی ها به پیک نیک رفتیم و در آینده هم همچنان خواهیم رفت و کسی نیست که به سفر,پیک نیک,کوهنوردی و …. نرفته باشه در گذشته برای اینکه بخواهیم در زمان های گفته شده غذا یا چای یا هر چیز خوراکی و نوشیدنی را گرم کنیم از چوب و هیزم استفاده میشد که باعث شکستن شاخه های درختان آتش نگرفتن شاخه های تر و یا آتش سوزی میشد اما حالا قصد معرفی محصولی را داریم که تمام این مشکلات را حل کرده است با شعله ای کاملا آبی و داغ شما با خرید اجاق کوهنوردی KOVEA مدل میتوانید بخش زیادی از مشکلات سفر یا گردش خود را حل کنید.
شرکت KOVEA یک شرکت کره‌ای است که حدود ۳۰ سال پیش تاسیس شد. در ابتدا شروع به تولید لوازم گازی قابل حمل مانند : اجاق خوراک پذی، کپسول گاز کوچک و…کرد. اما با توسعه شرکت و راه اندازی واحد R&D امروزه می‌توان گفت تمامی وسایل کونوردی تولید می‌کند. اجاق گاز کوه‌نوردی یکی از محصولات تولیدی این شرکت است که در اندازه‌های مختلف تولید می‎‌شود. اجاق سفری مدل Aluminium کد KR-2109 از سری تولیدات این شرکت، که دارای اندازه ۱۰ × ۳۱ × ۳۳ سانتی‌متر و وزن ۱۵۰۰ گرم است. این اجاق بسیار سبک و کم حجم بوده و فضای کمی را اشغال میکند و به آسانی هم قابل جابجایی می باشد و قابل استفاده در هر مکانی می باشد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به نوع سوخت: کپسول استوانه‌ای ۲۲۰ گرمی بوتان که دارای چهار پایه‌ی پخش ثابت با جایگذاری قطری که مناسب برای چهار نفر بوده و فندک از نوع One Touch Piezo و نرخ سوخت ۲۱۰ گرم بر ساعت بازده انرژی ۲۴۸۴ کیلو کالری و ساخته شده از استیل ضدزنگ و اهرم ایمنی درگیرکننده‌ی کپسول با رگلاتور و رگلاتور با سیستم (Auto Shut Off) جهت ایمنی هرچه بیشتر و کیف حمل پلاستیکی با ابعاد ۳۲×۱۱×۳۴ سانتی‌متراشاره کرد. یه محصول عالی تا کدبانوی خانه در بیرون از خانه هم بتواند بهترین غذاها را پخته و از آن استفاده کنید پس شک نکرده و همین حالا شما خریدار محترم میتوانید این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه بزرگ دیجی کالا با قیمت بسیار عالی تهیه نمائید.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار زنانه مدل گت دار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102


ویژگی و مشخصات اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102

تصاویر برای اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102

برچسب های لازم برای اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102 |
خرید اینترنتی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102 |
مشخصات و قیمت اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اجاق سفری کووآ مدل Aluminium کد KR-2102 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول