راهنمای خرید اینترنتی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106

راهنمای  خرید اینترنتی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106

محصول مورد نظر شما یعنی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106 در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت کره‌ای (Kovea) «کووآ» در سال ۱۹۸۲ میلادی در جهت ایجاد و توسعه فرهنگ کوهنوردی و کمپینگ تاسیس شد. این شرکت تولیدکننده لوازم کوهنوردی و سفر مثل چادر، اجاق، ظروف، چراغ قوه، فلاسک و دیگر لوازم مورد نیاز است. کووا با بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه هم اکنون یکی از تولید کنندگان برتر این تجهیزات در آسیا است و محصولات‌اش برای همه علاقمندان به کوهنوردی و کمپینگ در سراسر جهان در دسترس است. جلیقه نجات (KL8KY0106) یکی از تولیدات این شرکت است. وسیله‌ای که تابه‌حال جان خیلی از انسان‌ها را نجات داده. به‌صورت جلیقه پوشیده می‌شود و طوری طراحی شده که میزان فشاری که وزن هر شخص به آب وارد می کند را نسبت به فشاری که آب به شخص وارد می‌کند کمتر می‌کند. در نتیجه شخص روی آب شناور می‌ماند. یا به شکل علمی، کم‌تر بودن چگالی آن نسبت به آب به انسان کمک می‌کند تا بر روی آب شناور بماند. این جلیقه هم به علت استفاده فوم در لایه‌ی داخلی در قسمت جلو و عقب، از فرو رفتن فرد به داخل آب جلوگیری می‌کند. جلیقه‌ها در اندازه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. اندازه جلیقه‌ها حتما باید به فردی که آن را مورد استفاده قرار می‌دهد بخورد. در غیر این‌صورت خود جلیقه باعث خفگی فرد استفاده کننده می‌شود. این جلیقه کووآ مناسب استفاده افراد بزرگسال ساخته شده است. جنس رویه‌ی این جلیقه از پلی استر و رنگ آن نارنجی روشن است. این رنگ باعث می‌شود تا فرد در شرایط اضطراری داخل آب بهتر دیده شود و افراد غریق نجات راحت‌تر او را بیابند. اندازه این جلیقه قابل تنظیم است و افراد با جثه‌های متفاوت تا وزن ۸۵ کیلوگرم می‌توانند از آن استفاده کنند.

  راهنمای خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه مدل b9021

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106


ویژگی و مشخصات جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106

تصاویر برای جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106

برچسب های لازم برای جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106 |
خرید اینترنتی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106 |
مشخصات و قیمت جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی جلیقه نجات کووآ مدل KL8KY0106 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول