راهنمای خرید اینترنتی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1

راهنمای  خرید اینترنتی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, زیر انداز, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/زیر انداز/

 

نقد و بررسی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1

محصول مورد نظر شما یعنی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1 در برند زیر انداز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اغلب «چادرهای دوپوش»، آسیب‌پذیری کمی در مقابل باران دارند که هم به جنس پارچه‌ها و هم به دوپوش بودن آن باز می‌گردد. اما دوپوش بودن فقط مربوط به روی چادر است و زیر چادر تنها یک لایه پارچه است. در چنین شرایطی عموما چادرها از کف، مقاومت کمتری در برابر نفوذ آب دارند که باید به شکلی جبران شود. به این منظور طبیعت‌گردان زیراندازهای مختلفی استفاده می‌کنند مانند؛ نایلون، زیراندازهای آماده از جنس خود چادر، گونی و … . هر کدام از این زیراندازها مزایا و معایبی دارند. علاوه بر زیرانداز زیر چادر، شما برای یک خواب راحت نیازمند یک زیرانداز دیگر در داخل چادر هستید. این زیرانداز باید عایق حرارتی بوده تا سرمای زمین را به شما منتقل نکند، نرم باشد تا وجود سنگ‌ریزه و سایر اجسام در زیر چادر شما را اذیت نکند و همچنین ضدآب باشد تا در صورت نفوذ آب به چادر، شما و کیسه خواب‌تان خیس نشوید. انواع و اقسام مختلفی از این زیراندازها در بازار لوازم کوهنوردی و طبیعت گردی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به این بازارها آن‌ها را تهیه کنید. اما پیشنهاد ما برای آن دسته از علاقه‌مندان که کم کردن هزینه را در دستور کارشان دارند، استفاده از فوم‌های پلی اتیلن است که در بازار با قیمت‌های پایین قابل تهیه است. این فوم‌ها در ضخامت‌ها مختلف وجود دارد که می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان یکی از آنها را تهیه کنید. معمولی‌ترین ضخامت برای نیاز ما حدود ۷ تا ۸ میلی‌متر است. شرکت KOVEA یک شرکت کره‌ای است که حدود ۳۰ سال پیش تاسیس شد. در ابتدا شروع به تولید لوازم گازی قابل حمل مانند: اجاق خوراک پزی، کپسول گاز کوچک و… کرد. اما با توسعه شرکت و راه اندازی واحد (R&D) امروزه می‌توان گفت تمامی وسایل کوه‌نوردی تولید می‌کند. زیرانداز کوه‌نوردی یکی از محصولات تولیدی این شرکت است که در اندازه‌های مختلف تولید می‎‌شود. زیرانداز (VKMA-05M1) از سری تولیدات این شرکت، که دارای اندازه ۳۸ × ۳۱ سانتی‌متر و وزن ۱۷ گرم است. این زیر انداز از جنس فوم قابل انعطاف بوده که مناسب برای یک نفر است. از دیگر مزایای آن می‌توان به قابل شستشو بودن، داشتن کیف پارچه‌ای به همراه بست و دو رو بودن را اشاره کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوارک زنانه اسمارا مدل 5263772

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1


ویژگی و مشخصات زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1

تصاویر برای زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1

برچسب های لازم برای زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1 |
خرید اینترنتی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1 |
مشخصات و قیمت زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی زیرانداز کووآ مدل Camp Wide Mat کد VKMA-05M1 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول