راهنمای خرید اینترنتی اره فارسی بر شپخ مدل HM140L

راهنمای  خرید اینترنتی اره فارسی بر شپخ مدل HM140Lدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره فارسی بر شپخ مدل HM140L توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, اره برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/اره برقی/

 

نقد و بررسی اره فارسی بر شپخ مدل HM140L

محصول مورد نظر شما یعنی اره فارسی بر شپخ مدل HM140L در برند اره برقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شپخ (Scheppach) یکی از برند های مطرح آلمانی که محصولات آن ساخت چین و تحت لیسانس آلمان است. این فارسی بر دارای موتوری ۲۰۰۰ واتی است که نسبت به دستگاه های هم رده خود موتور بسیار قدرتمندی دارد. ابعاد دستگاه ۸۹ x 61 x 49 سانتیمتر و وزن آن ۲۱ کیلوگرم است و به دلیل دو دستگیره ای که در دو طرف دستگاه تعبیه شده، حمل آنرا بسیار آسان کرده است.
تیغ اره قابل استفاده روی این دستگاه باید قطری برابر با ۳۰۰ میلیمتر و قطر شفتی برابر با ۳۰ میلیمتر داشته باشد. همراه دستگاه دو عدد تیغ اره دسکی چوب بر برند شپخ، یکی ۲۴ دندانه و دیگری ۴۸ دندانه قرار گرفته است. از جمله ویژگی های دستگاه میتوان به قابلیت برش زاویه دار در چهار جهت اشاره کرد.
علاوه بر چرخش زاویه ای فک اصلی دستگاه از هر دوطرف تا ۴۵ درجه ، صفحه دستگاه نیز از هر دو طرف تا ۴۵ درجه زاویه میشود. در حالتی که فک دستگاه در زاویه ۹۰ درجه و قائم قرار داشته باشد قادر است تا صفحه ای با حداکثر ضخامت ۱۰۵ میلیمتر و حداکثر پهنای ۳۳۰ میلیمتر را برش دهد. همچنین در صورتی که فک اصلی دستگاه در زاویه ۴۵ درجه قرار داشته باشد میتوان صفحه ای با حداکثر ضخامت ۶۰ میلیمتر و حدامثر پهنای ۳۳۰ میلیمتر را برش داد.از جمله ویژگی هایی که برای بالا بردن دقت برش روی هر دستگاهی تعبیه میگردد نور لیزر است. نور لیزر با نشان دادن محل دقیق برش روی قطعه کار تاثیر بسزایی در بالابردن دقت برش دارد. در کنار نور لیزر ۳ عدد لامپ LED نیز قرار دارد که هنگام کار محل برش را روشن تر میکند.
یکی دیگر از ویژگی های دستگاه قابلیت کشویی بودن است که توسط دو ریل استوانه ای انجام میشود. میزان حرکت فک دستگاه ۳۰ سانتیمتر بوده که توسط یک پیچ قفل میشود.
آپشن دیگری که فارسی بر کشویی شپخ را از دیگر دستگاه ها متمایز میکند کیفیت ساخت بالای آن است. صفحه زیرین دستگاه، ایستگاه ترمز سریع هایی دارد که در صورت چرخاندن صفحه روی زاویه های ۰ ، ۱۵ ، ۲۲٫۵ ، ۳۰ و ۴۵ درجه قفل میشود.
قابلیت نصب مکنده از دیگر ویژگی های این فارسی بر است. همراه دستگاه یک کیسه مکنده قرار دارد که در پشت تیغ اره نصب میشود و تا حد ممکن از پخش شدن گرد و غبار حاصل از برش قطعه در کارگاه جلوگیری میکند.

  راهنمای خرید اینترنتی شلنگ توالت  مد مدل SPD

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر شپخ مدل HM140L


ویژگی و مشخصات اره فارسی بر شپخ مدل HM140L

تصاویر برای اره فارسی بر شپخ مدل HM140L

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر شپخ مدل HM140L

برچسب های لازم برای اره فارسی بر شپخ مدل HM140L

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره فارسی بر شپخ مدل HM140L |
خرید اینترنتی اره فارسی بر شپخ مدل HM140L |
مشخصات و قیمت اره فارسی بر شپخ مدل HM140L |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره فارسی بر شپخ مدل HM140L رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول