راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150

راهنمای  خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150

محصول مورد نظر شما یعنی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150 در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ترامپولین آیترام مدل iTs150 دارای قطر بیرونی ۱۵۰ سانتی متر معادل با ۶۰ اینچ است .این ترامپولین مناسب استفاده کودکان از سنین ۵ سال به بالا است و علاوه بر کودکان قابلیت استفاده برای بزرگسالان تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم را نیز دارد. ترامپولین iTs150 آیترام قابلیت نصب دستگیره برای استفاده ایمن سالمندان جهت افزایش توانایی های حرکتی را داراست (دستگیره را میتوانید میتوانید به صورت مجزا و یا پکیج کامل ترامپولین iTs150h را سفارش دهید). این ترامپولین همچنین قابلیت نصب توری محافظ کودک را دارد .توری محافظ برای استفاده کودکان با سنین ۳ تا ۵ سال مناسب است و برای سنین بالاتر نیازی به تهیه توری محافظ نیست. این ترامپولین مانند سایر محصولات آپارتمانی آیترام دارای کاور محافظ فنر سه لایه از جنس پارچه سامسونگ/آکسفورد است که مقاومت بسیار بالایی در مقابل فرسایش و پارگی دارد و نسبت به کاور فنرهای متفرقه که از جنس پلاستیک پی وی سی است ، دوام بسیار بالاتری دارد. ترامپولین های آیترام همیشه در کارتن پنج لایه و بسته بندی مناسب ارسال می شود تا از هرگونه آسیب این وسیله در مسیر ارسال پیشگیری شود . این محصول دارای پایه های پیچی است که میتوانید در صورت عدم نیاز به استفاده و یا ممانعت از استفاده کودک خردسال بدون اجازه و نظارت والدین آن را باز کرده و ترامپولین را در محلی مناسب قرار دهید. کفی پلی پروپیلن آیترام مقاومت بسیار بالایی در مقابل به فرسایش در برخورد با پای کاربر دارد و در مقبل تابش نور فرابنفش نیز ۵۰۰۰۰ ساعت دوام دارد.پایه های ۳۰ سانتی این وسیله عدم برخورد پای کاربر با زمین در هنگاه پرش را تضمین میکند و کفشک های لاستیکی تعبیه شده در این پایه ها هرگونه لغزش و ایجاد سروصدا را حذف میکند .

  راهنمای خرید اینترنتی طعمه ماهیگیری مدل power bait

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150


ویژگی و مشخصات ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150

تصاویر برای ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150

برچسب های لازم برای ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150 |
خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150 |
مشخصات و قیمت ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ آیترام مدل iTs150 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول