راهنمای خرید اینترنتی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰

راهنمای  خرید اینترنتی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پد و دستمال نظافت خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی خودرو, نظافت و نگهداری خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/نظافت و نگهداری خودرو/پد و دستمال نظافت خودرو/

 

یکی از محصولات کاربردی شرکت سوناکس تیغه آب‌گیر مدل (۴۱۷۴۰۰) است. این محصول به صورت ویژه برای آب‌گیری شیشه و بدنه‌ی خودرو تولید می‌شود اما از آن می‌توان برای سطوح مختلف شیشه‌ای و چوبی منزل نیز استفاده کرد. خیلی وقت‌ها بعد از کارواش قطرات آب روی شیشه و بدنه‌ی خودرو باقی میماند. خشک کردن شیشه‌ی خودرو با دستمال امکان جای گذاشتن رد دستمال را دارد. این محصول بدون باقی گذاشتن رد به خوبی می‌تواند شیشه‌ی خودرو را آب‌گیری کند. یکی دیگر از مواردی که استفاده از این محصول بسیار مفید واقع می‌شود زمانی است که شیشه‌ی خودرو دچار مه‌گرفتگی شده و دید راننده را مختل کرده است. این محصول خوش‌ساخت و با کیفیت از یک تیغه‌ی بسیار انعطاف‌پذیر بهره می‌برد. این تیغه‌ی منعطف به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت و با آسانی تمامی سطوح مختلف بدنه‌ی خودرویتان را خشک کنید. همچنین استفاده از این محصول هیچ گونه خط و خشی روی بدنه‌ی خودرو به وجود نمی‌آورد. در واقع سطح بسیار نرم تیغه‌ی این محصول باعث می‌شود که رطوبت روی خودرو با کم‌ترین اصطکاک آب‌گیری شود.  “>

  راهنمای خرید اینترنتی قیچی باغبانی سی آی اس مدل اس20

نقد و بررسی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰

محصول مورد نظر شما یعنی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰ در برند پد و دستمال نظافت خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

یکی از محصولات کاربردی شرکت سوناکس تیغه آب‌گیر مدل (۴۱۷۴۰۰) است. این محصول به صورت ویژه برای آب‌گیری شیشه و بدنه‌ی خودرو تولید می‌شود اما از آن می‌توان برای سطوح مختلف شیشه‌ای و چوبی منزل نیز استفاده کرد. خیلی وقت‌ها بعد از کارواش قطرات آب روی شیشه و بدنه‌ی خودرو باقی میماند. خشک کردن شیشه‌ی خودرو با دستمال امکان جای گذاشتن رد دستمال را دارد. این محصول بدون باقی گذاشتن رد به خوبی می‌تواند شیشه‌ی خودرو را آب‌گیری کند. یکی دیگر از مواردی که استفاده از این محصول بسیار مفید واقع می‌شود زمانی است که شیشه‌ی خودرو دچار مه‌گرفتگی شده و دید راننده را مختل کرده است. این محصول خوش‌ساخت و با کیفیت از یک تیغه‌ی بسیار انعطاف‌پذیر بهره می‌برد. این تیغه‌ی منعطف به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت و با آسانی تمامی سطوح مختلف بدنه‌ی خودرویتان را خشک کنید. همچنین استفاده از این محصول هیچ گونه خط و خشی روی بدنه‌ی خودرو به وجود نمی‌آورد. در واقع سطح بسیار نرم تیغه‌ی این محصول باعث می‌شود که رطوبت روی خودرو با کم‌ترین اصطکاک آب‌گیری شود. 

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰


ویژگی و مشخصات تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰

تصاویر برای تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰

برچسب های لازم برای تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰ |
خرید اینترنتی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰ |
مشخصات و قیمت تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰ |

  راهنمای خرید اینترنتی کولت ساب مدل ER40-18-17

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تیغه آبگیر سوناکس مدل ۴۱۷۴۰۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول