راهنمای خرید اینترنتی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501

راهنمای  خرید اینترنتی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار دستی, ابزار غیر برقی, چکش, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/چکش/

 

  راهنمای خرید اینترنتی بوق خودرو بوش مدل 10-11 بسته 2 عددی

“>

نقد و بررسی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501

محصول مورد نظر شما یعنی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501 در برند چکش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

«نووا» (Nova) یکی از عرضه‌کنندگان داخلی ابزار است و چکش مدلNTH 2501  یکی از چکش‌هایی است که به بازار معرفی کرد. این محصول با تیغه‌ای که هر یک طرف آن با مقطع مربع شکل و طرف دیگر آن گوه‌ای شکل است، ساخته می‌شود. این تیغه با فولاد ریخته‌گری تولیدشده و دارای روکش ضدزنگ است. دسته‌ی پلاستیکی این محصول با طراحی ارگونومیک و طول تقریبی ۲۰ سانتی‌متر ساخته می‌شود. از این محصول می‌توان برای کوبش خطی یا نقطه‌ای قطعات مختلف استفاده کرد.
ابزارهای دستی تنوع بسیار زیادی دارند. چکش ازجمله‌ی ابزارهای دستی با کارایی بالا است که بسیاری از افراد جامعه با آن آشنا شده‌اند. شکل تیغه و جنس به‌کاررفته در ساخت دسته و تیغه‌ی این ابزار متنوع است. البته غالبا تیغه‌ی چکش از فلزات مختلف ساخته می‌شود اما چکش‌هایی با تیغه‌های لاستیکی و چوبی هم وجود دارند که در شغل‌های مختلف به کار می‌روند. از چکش برای کوبیدن قطعات و اشیا مختلف استفاده می‌شود. در زمان تهیه‌ی این ابزار باید به مواردی چون وزن، ابعاد، شکل و جنس تیغه توجه کرد. این موارد ارتباط مستقیمی با نوع کاربرد چکش دارند. شرکت‌هایی که درزمینه‌ی ساخت ابزار دستی فعالیت می‌کنند، بسیار متعدد هستند. این شرکت سعی می‌کنند با تولید ابزارهای دستی با کاربرد مشترک ولی در اشکال مختلف، به نیاز تمام مشتریان پاسخ دهند؛ به‌عنوان‌مثال با تولید چکش‌هایی که شکل و جنس تیغه‌ی آن‌ها تنوع زیادی داشته باشد، بتوانند برای کسانی که قصد تهیه‌ی این ابزار با هر نوع کاربردی را دارند، گزینه‌ای را پیشنهاد کند.
نووا یکی از عرضه‌کنندگان ابزارهای دستی و برقی است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. نام این برند چند سالی است که در بازار ایران و در میان سایر برندهای ابزار مطرح‌شده و با در نظر گرفتن کیفیت متوسط و قیمت محصولات نووا، جایگاهی مناسب در بازار برای خود ایجاد کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی شکرپنیر رژیمی نورافکن با طعم هل طبیعی - 350 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501


ویژگی و مشخصات چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501

جنس دسته
پلاستیکی
میخ کش
ندارد
شکل سطح مقطع
مربع

تصاویر برای چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501

برچسب های لازم برای چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501 |
خرید اینترنتی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501 |
مشخصات و قیمت چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چکش ۱۰۰ گرمی نووا مدل NTH-2501 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول