راهنمای خرید اینترنتی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450

راهنمای  خرید اینترنتی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار دقیق و اندازه گیری, ابزار غیر برقی, تراز, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دقیق و اندازه گیری/تراز/

 

  راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر خودرو کنوود KFC-PS6995

رونیکس در چند سال اخیر با عرضه‌ی محصولاتی که نسبت به قیمت، کیفیت قابل‌قبولی دارند، توانسته است در بازار داخلی جایگاهی مناسب برای عرضه‌ی محصولات خود ایجاد کند. در بین محصولاتی که با برند این شرکت عرضه‌شده، گونه‌های مختلف ابزار برقی و دستی وجود دارد.

“>

نقد و بررسی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450

محصول مورد نظر شما یعنی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450 در برند تراز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

RH-9450  یک تراز دستی با طول بلند است که با برند «رونیکس» (Ronix) عرضه می‌شود. تراز بودن )صاف بودن) سطوح مختلف با استفاده از این وسیله قابل سنجش است. وزن سبک و جنس بدنه‌ی فلزی از مشخصه‌های این محصول به شمار می‌آیند. طول این محصول ۵۰ سانتی‌متر و وزن آن کمتر ۳۰۰ گرم در نظر گرفته‌شده است. سه حباب تراز در دو طرف و وسط بدنه‌ی این مدل وجود قرار دارد که در هر سه بلوک مقابل ضربه بسیار مقاوم هستند. با استفاده از مدل RH-9450  قابلیت سنجش تراز بودن سطوح افقی، عمودی و با زاویه‌ی ۴۵ درجه وجود دارد. این محصول دارای روکشی از جنس رنگ پودری الکتروپلیت است. این پوشش که برای فلزات به قابل‌استفاده است، علاوه بر رنگ‌آمیزی، از زنگ زدن فلز هم جلوگیری می‌کند. از این محصول در مشاغل مختلفی استفاده می‌شود. کارهای ساختمانی و عمرانی بیشترین محل مصرف این ابزار است. تراز مدل RH-9450 یک ابزاردستی با طول ۵۰ سانتی‌متر است که برای سنجش شیب سطوح مختلف افقی، عمودی و مورب در مشاغل مختلف، به‌ویژه امور ساختمانی و تاسیساتی به کار می‌رود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاموا اوزای مدل tem

رونیکس در چند سال اخیر با عرضه‌ی محصولاتی که نسبت به قیمت، کیفیت قابل‌قبولی دارند، توانسته است در بازار داخلی جایگاهی مناسب برای عرضه‌ی محصولات خود ایجاد کند. در بین محصولاتی که با برند این شرکت عرضه‌شده، گونه‌های مختلف ابزار برقی و دستی وجود دارد.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450


ویژگی و مشخصات تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450

جنس
فلزی
آهن‌ربا
ندارد

تصاویر برای تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450

برچسب های لازم برای تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450 |
خرید اینترنتی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450 |
مشخصات و قیمت تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تراز ۵۰ سانتی متری رونیکس مدل RH-9450 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول