راهنمای خرید اینترنتی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot

راهنمای  خرید اینترنتی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robotدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, ربات, ربات و گجت, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ربات و گجت/ربات/

 

نقد و بررسی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot

محصول مورد نظر شما یعنی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot در برند ربات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه با گسترش فناورری در قرن بیست‌ویک، داشتن یک ربات انسان‌نما آرزویی دست‌یافتنی است. این همراهان ماشینی قادرند کارهای مختلف انجام دهند و مانند یک دوست واقعی همدم کودکان شوند. «ربات مدل Intelligent Gesture Robot» یک ربات سخت‌کوش بوده که ارتفاعی برابر با ۴۲ سانتی‌متر دارد و از پلاستیک سخت ساخته‌ شده است. این ربات انسان‌نما قادر است با وجود حسگرهای مغناطیسی طراحی‌شده در آن به‌راحتی حرکت کند. برای هدایت و کنترل Intelligent Gesture Robot یک ریموت کنترل ۱۳.۵ سانتی‌متری طراحی‌ شده که منبع انرژی‌اش دو باتری قلمی است. Intelligent Gesture Robot می‌تواند نور و صدا تولید کرده، در جهات اصلی حرکت کند، داستان بخواند، برای شما مانند یک خواننده خوانندگی کند و… . او را با حرکات دست‌هایتان کنترل کرده و به او جهت دهید. منبع انرژی این اسباب‌بازی ۴۲ سانتی‌متری، یک باتری ۳.۷ ولتی شارژی است که در بسته‌بندی وجود ندارد. ربات نیرومند Intelligent Gesture Robot در دو رنگ قرمز و آبی در سایت موجود است. این اسباب‌بازی کنترلی می‌تواند برای کودکان بالای سه سال مانند یک دوست صمیمی باشد و حسابی سرگرمشان کند.

  راهنمای خرید اینترنتی تفنگ بازی مدل الکترونیک وانگارو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot


ویژگی و مشخصات ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot

تصاویر برای ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot

برچسب های لازم برای ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot |
خرید اینترنتی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot |
مشخصات و قیمت ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ربات کنترلی مدل Intelligent Gesture Robot رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول