راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدل M2011

راهنمای  خرید اینترنتی ساختنی مدل M2011دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدل M2011 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, پازل و ساختنی, ساختنی, سرگرمی و آموزشی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/پازل و ساختنی/ساختنی/

 

نقد و بررسی ساختنی مدل M2011

محصول مورد نظر شما یعنی ساختنی مدل M2011 در برند ساختنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خانه های مینیاتوری مقیاس کوچک خانه های واقعی بوده و تجربه ی کار با آن برای همه سرگرم کننده و پر از چالش های فکری، خلاقیتی و ایده پردازی است. کاربردهای فراوانی در آموزش، تقویت حافظه، هوش و تمرکز، شاخه های هنری و صنعتی، معماری، نما، ماکت سازی، دکوراسیون، تزئین وسایل و… دارد. این خانه ها با داشتن تمامی وسایل یک خانه به صورت مینیاتوری شوق و انگیزه شما را برای درست کردن خانه دلخواه خودتان چندین برابر می کند. علاوه براین دقت و تمرکز کودکان و نوجوانان را افزایش می دهد. شما با دستان خودتان تمامی وسایل این خانه ها را درست کرده و به وسیله ابزارهای قرار داده شده آن ها را ساخته و سرانجام همه آن ها را درون خانه قرار می دهید. این خانه ها دارای چراغ های روشنایی هستند که در شب جلوه خاصی به اتاق شما می دهند. همچنین شیشه های مخصوصی برای جلوگیری از ورود گرد و غباربه آن تعبیه شده است. از طرفی این مدل بسیار زیبا دارای ابزار پخش موزیکال کوکی هست که احتیاجی به باتری ندارد تا بیننده علاوه بر لذت نگاه کردن، از شنیدن موسیقی نیز لذت ببرد. این محصول مناسب کودکان از سن ۱۲ سال، نوجوانان و حتی بزرگسالان است. راهنما: دفترچه راهنمای این محصول دارای تصاویر آموزشی است.

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز 14 پارچه جی فی نی کد 01

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساختنی مدل M2011


ویژگی و مشخصات ساختنی مدل M2011

سری
خانه سازی
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی
ندارد
خطر بلعیدن
دارد

تصاویر برای ساختنی مدل M2011

برچسب های لازم برای ساختنی مدل M2011

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساختنی مدل M2011 |
خرید اینترنتی ساختنی مدل M2011 |
مشخصات و قیمت ساختنی مدل M2011 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدل M2011 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول