راهنمای خرید اینترنتی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری

راهنمای  خرید اینترنتی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتریدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودنویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودنویس/

 

نقد و بررسی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری

محصول مورد نظر شما یعنی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری در برند خودنویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برای اینکه به عزیزانتان یک هدیه‌ی متفاوت بدهید، کافی است ست خودنویس «سافاری» (Safari) را کادوپیچی کنید و منتظر عکس‎العمل او بمانید. خودنویس این ست با رنگ‌ خاص و پرانرژی‌اش افراد دوستدار رنگ‌های شاد را شیفته‌ی خود خواهد کرد. این افراد می‌توانند ساعت‌ها بخش زیادی از کار خود را با این خودنویس انجام دهند و خسته نشوند. یادتان باشد با این ست دیگر لازم نیست نگران نصفه و نیمه ماند نوشته و طراحی خود باشید. مهم‌ترین عضو این مجموعه خودنویس «سافاری» (Safari) است. این خودنویس با رنگ منحصربه‌فرد بدنه‌اش در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. این بدنه از پلاستیک ساخته شده و به همین دلیل بسیار سبک است. وزن کم سافاری باعث می‌شود تا در هنگام استفاده از آن فشاری به مچ دستتان وارد نشود. قسمت پایین بدنه، یعنی محل قرار گرفتن انگشتان در این خودنویس به شکل مثلث طراحی شده تا انگشتان در راحت‌ترین وضعیت ممکن روی آن قرار بگیرند. بر همین اساس است که می‌توان خودنویس سافاری را نوشت‌افزاری ارگونومیک دانست که مطابق با آناتومی دست انسان ساخته شده و در استفاده‌ی طولانی‌مدت فشاری به انگشتان وارد نمی‌کند. بالاتر از محل قرار گرفتن انگشتان دریچه‌ای وجود دارد که می‌تواند میزان جوهر باقی‌مانده در مخزن را به شما نشان دهد. زمانی که احساس کردید جوهر خودنویستان نیاز به شارژ دارد، کافی است یکی از کارتریج‌های جوهر داخل بسته را جایگزین کارتریج دیگر کنید یا با استفاده از پمپ Z24 جوهر را شارژ کنید. گیره‌ی استیل براق روی بدنه به‌آسانی به جیب شما وصل می‌شود تا بدون نگرانی از گم شدن خودنویس همیشه آن را به همراه داشته باشید. نوک استیل سافاری ظاهری براق دارد و بسیار بادوام و مقاوم است. این نوک روی کاغذ حرکتی روان دارد و می‌تواند خطی با ضخامت متوسط (M = Medium) ترسیم کند.
رنگ‌ها یکی از منابع مهم دریافت انرژی هستند. از آنجا که نوشتن یک مطلب خوب انرژی زیادی از نویسنده می‌گیرد، استفاده از یک خودنویس با رنگ شاد و مهیج می‌تواند نیروی محرک خوبی برای او باشد. خودنویس Safari لامی یکی از این خودنویس‌هاست که علاوه بر داشتن ظاهری خوش‌رنگ، به شما امکان می‌دهد ساعت‌ها بدون خستگی بنویسید و نگران تمام شدن جوهر در نیمه‌ی کار نباشید. این خودنویس می‌تواند در سفر، اداره، جلسات رسمی، کار و حتی مهمانی همراه وفاداری برای شما باشد تا هر زمان که اراده کردید، هرچه می‌خواهید بنویسید.

  راهنمای خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش لکسون مدل Air کد LN711W

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری


ویژگی و مشخصات ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری

تصاویر برای ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری

برچسب های لازم برای ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری |
خرید اینترنتی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری |
مشخصات و قیمت ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست خودنویس لامی مدل Safari – قطر نوشتار M به همراه جوهر ۳۰ میلی لیتری رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول