راهنمای خرید اینترنتی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712

راهنمای  خرید اینترنتی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, صفحه فرز و پولیش, لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی/صفحه فرز و پولیش/

 

نقد و بررسی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712

محصول مورد نظر شما یعنی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712 در برند صفحه فرز و پولیش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
صفحه سنگ‌ها عمدتا جهت برش و یا سایش آهن آلات، استیل و یا سنگ‌های غیر گرانیتی استفاده می‌شود. رونیکس دارای کامل‌ترین مجموعه صفحه سنگ‌های برش و سایش در سایزهای مختلف است.« صفحه سنگ برش مدل ۳۷۱۲در سایز ۲۳ سانت جهت برش سنگهای غیر گرانیتی وموزاییک ونیز بتون عرضه می‌شود. این صفحه سنگ از دو لایه توری فایبرگلاس مستحکم صنعتی و سه لایه رزین صنعتی ساخته شده است تا مقاومت و استحکام صفحه سنگ به حداکثر برسد. این صفحه سنگ دارای دو پولکی فلزی جهت راحتی نصب بر روی دستگاه است. این صفحه سنگ محصولی است که مطابق با استاندارد MPA آلمان و نیز استاندارد EN12413 ساخته شده است. حداکثر دور در دقیقه جهت استفاده از این صفحه سنگ ۶۶۵۰ دور در دقیقه بوده. به دلیل بافت مخصوص و جنس خاص دانه بندی رزین‌های موجود در این صفحه سنگ، عمر و نیز سرعت برش (پیشروی) این صفحه سنگ به حداکثر رسیده است. همواره باید صفحه سنگ‌ها بر اساس نوع قطعه کار استفاده شود. به هیچ عنوان نباید با صفحه سنگ برش جهت سایش (ساب) استفاده نمود و بالعکس. استفاده غیر اصولی و عدم منطبق با قطعه کار ممکن است باعث صدمات جدی به کاربر شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کمان اره موئی مدل PA 2030

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712


ویژگی و مشخصات صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712

تصاویر برای صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712

برچسب های لازم برای صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712 |
خرید اینترنتی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712 |
مشخصات و قیمت صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی صفحه برش سنگ و موزاییک رونیکس مدل TPRH-3712 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول