راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ماکت ماشین مچ‌باکس مدل 2018JEEP WRANGLER JL

“>

نقد و بررسی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

چشمانی به زیبایی آهو ندارد اما جذابیتی در چشمان‌اش وجود دارد که هیچی گوزنی تا حالا نداشته است. همین باعث شده تا به میهمانی مزرعه دعوت شود. کودکی حیوانات خانگی را در مزرعه دعوت کرده و تنها حیوانی که از جنگل دعوت شده گوزن زرد شاخدار ماست. در را باز می‌کند و صدای تق تق سم‌هایش به همه خبر آمدن گوزنی مهربان را مژده می‎دهد. سایه‌ی شاخ‌هایش همه را می‌ترساند. اما وقتی چهره و چشم‌های مهربانش را می‌بینند، جذب شخصیت او می‌شوند. گوزن ما خندان و دوستی شاد در دنیای خیالی کودک است. دنیایی که تنها یک گوزن در آن نیست و یک مهمانی پر از عروسک در آن برپاست. عروسک گوزن زرد آویز از سری عروسک‌های پلاشی و نرم است. این عروسک با ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر میان عروسک‌ها در رده‌ی متوسط طبقه‌بندی می‌شود. عروسک گوزن با وزن ۲۲۷ گرم از سبک‌ترین عروسک‌ها در اندازه‌ی خود و قابل نصب بصورت آویز است. مطمئنا این ویژگی را بایستی مدیون الیاف فیبرپلی‌استر آن بود. الیافی که بدون ایجاد حساسیت احساسی فوق‌العاده از نوازش یک عروسک را هدیه می‌دهد. این عروسک قابلیت شستشو با دست و محلول آب و صابون را دارد. جهت محافظت هرچه بهتر از الیاف و حفظ فرم عروسک بهتر است با آب کمتر از ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد شسته شود. گوزن زرد آویز با شاخ‌های آویز، بینی بزرگ و چشمان درشت ذوق و شور و نشاط را برای تماشاگر آن به ارمغان می‌آورد. با توجه به طراحی بامزه این عروسک و جلب نظر آن، خلاقیت سازنده را در نگاهی جدید به کودک درون انسان‌ها می‌توان دید. این عروسک برای رده‌ی سنی کودک تا بزرگسال مناسب بوده و به‌دلیل داشتن اشیای ریز و چشمان دکمه‌ای برای خردسالان زیر سه سال استفاده از آن توصیه نمی‌شود. این عروسک بدون بسته‌بندی است اما قابلیت کادو شدن را دارد. درسته گوزن زرد آویز قابلیت حرکت، باز و بسته‌کردن چشم‌ها و پخش صدا را ندارد اما طراحی بامزه و پرشور آن قلب هر کسی را تسخیر خواهد کرد. پس بخود اجازه‌ی نوازش آن را دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی کریر نئوناتو مدل Neo Rocker T170

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر


ویژگی و مشخصات عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر

تصاویر برای عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل Yellow Stag طول 30 سانتی متر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل Yellow Stag طول 30 سانتی متر

برچسب های لازم برای عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر |
خرید اینترنتی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر |
مشخصات و قیمت عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل Yellow Stag طول ۳۰ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول