راهنمای خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM

راهنمای  خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEMدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

عینک شنا, لوازم ورزشی, ورزش های آبی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های آبی/عینک شنا/

 

نقد و بررسی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM

محصول مورد نظر شما یعنی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM در برند عینک شنا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عینک شنا سوانز مدل SR-3M ساخت کشور ژاپن، با طراحی زیبا و آیرودینامیک و دارای بالاترین کیفیت لنز و کش از جنس الاستور می باشد. این عینک برای تمرینات روزانه و مسابقات شنا طراحی شده و جهت راحتی بیشتر در محل تماس لنز با صورت دارای واشر لاستیکی سیلیکونی با کیفیت است. جنس لنز آن از پلی کربنات، دارای لایه ضد بخار و UV400 بوده که از چشمان شما در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافطت می کند. لنز آینه ای این عینک باعث بازتاب نور در استخرهای روباز و محیط های پر نور شده و موجب آرامش و راحتی چشمان شما هنگام تمرین و مسابقه می شود. این عینک به همراه چهار عدد پل بینی دارای انحنا برای به حداقل رساندن احتمال تماس پل با بینی و در اندازه های مختلف برای تنطیم فاصله مناسب میان دو لنز و در جعبه محافظ پلاستیکی از جنس بسیار مقاوم با درب کشویی ارائه می شود. کش این عینک در برابر کشیدگی و پوسیدگی ناشی از کلر مقاومت بسیاری داشته و در آزمایشگاه های کنترل کیفی ژاپن مورد تایید واقع شده است. این مدل عینک دارای تاییدیه فدراسیون جهانی شنا FINA می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ترامپولین مدل kangoro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM


ویژگی و مشخصات عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM

تصاویر برای عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM

برچسب های لازم برای عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM |
خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM |
مشخصات و قیمت عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل SR-3M BLEM رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول