راهنمای خرید اینترنتی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, کرم و ژل ضد جوش, لوازم بهداشتی, مراقبت پوست | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/مراقبت پوست/کرم و ژل ضد جوش/

 

نقد و بررسی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر در برند کرم و ژل ضد جوش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فوم شست و شوی صورت جانسو مدل میسلار واتر محصولی نستالژیک فوق العاده با کیفیت و کاربردی از این برند خوش نام و مشهور است.این فوم شست و شو خاصیت لایه برداری و ضدجوش است و فاقد پارابن و بی ضرر برای پوست شماستاین محصول مناسب پوست های چرب و مختلط با خاصیت ضد باکتری و پاک سازی عمیق و تسکین دهنده پوست است بدون درصدی از سولفات و سیلیکون. افرادی که پوستی التهاب گونه و مستعد جوش و آکنه دارند این محصول قطعا پیشنهاد می شود. همچنین این محصول دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی و شاداب کننده و ضد لک قوی و بی رنگ کننده کک و مک می باشد.این فوم آرایش پاک کن به گونه ای طراحی شده است که بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی، زیبایی و پاکی را برای پوست به ارمغان میآورد. این فوم دارای ترکیبات ویژه ای از عصاره های طبیعی گیاهی مانند زردچوبه بوده که حاوی خواص آنتیاکسیدانی میباشد و موجب پاکسازی پوست از سموم و ترکیبات مضر (رادیکالهای آزاد) میشود. فوم میسلار واتر جانسو همچنین حاوی بتاهیدروکسی اسید بوده که با لایه برداری ملایم موجب پاکسازی منافذ پوست از چربی، سلولهای مرده، کراتین و آلودگیهای محیطی میشود و میزان لطافت و نرمی پوست را افزایش داده و باعث کاهش التهاب میشود. Zinc-PCA هم فعالیت آنزیمی ۵-آلفاردوکتاز را مهار میکند در نتیجه میزان ترشح سبوم (چربی پوست) تنظیم میشود. این ترکیب همچنین باعث رطوبترسانی موثر به پوست میشود و خواص باکتریواستاتیک دارد. عصاره لیمو هم به عنوان یکی دیگر از عصارههای طبیعی استفاده شده در این فوم، موجب لایه برداری ملایم پوست میشود و به پاکسازی پوست از سموم محیطی کمک کرده و باکتری آکنه را نابود میکند.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل کیتی کوله دار ارتفاع 30 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر

تصاویر برای فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم 160 میلی لیتر

برچسب های لازم برای فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فوم ضد جوش جانسو مدل زردچوبه حجم ۱۶۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول