راهنمای خرید اینترنتی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, لوازم ماهیگیری, ورزش و سفر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/تجهیزات سفر/لوازم ماهیگیری/

 

نقد و بررسی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی در برند لوازم ماهیگیری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ست لوازم ماهیگیری کد OS-302، به همراه چرخ اسپول فلزی یوموشی سایز ۶۰۰۰ و چوب ۳۶۰ سانتیمتری از جنس کربن درجه یک با دسته چوب پنبه ای می باشد. این ست با تجهیزاتی که دارد هم مناسب ماهیگیری انتظاری (برای کپور، آمور و …) و هم ماهیگیری لانسه کشی (برای قزل، اردک ماهی و سایر ماهی های شکارچی) می باشد.
این ست دارای حلقه نخ ۱۰۰متری، شناور میله ای با محفظه فسفر، ۳ عدد شناور معمولی، ۲ عدد فسفر، طعمه آماده مدل بویله، طعمه قاشقک، لانسه ماهی گیری، سه عدد سیم بکسل هرزگرد و کلیپس دار ، ۱۰ عدد هرزگرد، یک عدد زنگوله پیچی، یک عدد زنگوله گیره ای، ۶ عدد سرب ماهیگیری اشکی، ۴ عدد سرب ماهیگیری زیتونی، یک عدد قیچی، ۵۰ عدد قلاب در سایزهای مختلف (پایه کوتاه و بلند)، یک عدد فیدر ماهیگیری ۶ قلاب دار، جعبه کوچک لوازم، یک عدد پایه برای قرار دادن لنسر، و کیف حمل ۹۰ سانتی ۳ قلو می باشد.
چوب ماهیگیری ۳۶۰ سانتی متری از نوع تلسکوپی ۷ تکه ای با جنس کربن محکم می باشد که برای ماهی گیری حرفه ای استفاده می شود و سبک و خوش دست می باشد. دسته چوب ماهیگیری دارای روکش چوب پنبه ای بوده و دارای جای چرخ فلزی و حلقه های سرامیکی دور فلزی محکم و جای چرخ فلزی می باشد.
چرخ این ست دارای اسپول فلزی با قطر بزرگ بوده و ضریب چرخش ۵.۱:۱ دارد و می باشد. بدنه چرخ از جنس گرافیت محکم بوده و دسته آن قابل تنظیم برای دست راست و دست چپ می باشد و دسته دارای ضامن برای باز و بسته شدن است. همچنین اتصال دسته فلزی می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ساک پیک نیک مدل A2425SS 118 مجموعه 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی


ویژگی و مشخصات لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی

کلاچ
جلو
نوع چوب
۷ تکه

تصاویر برای لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی

برچسب های لازم برای لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی |
خرید اینترنتی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی |
مشخصات و قیمت لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوازم ماهیگیری مدل OS-302 مجموعه ۹۰ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول