راهنمای خرید اینترنتی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W

راهنمای  خرید اینترنتی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸Wدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, ماوس (موشواره) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/ماوس (موشواره)/

 

نقد و بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W

محصول مورد نظر شما یعنی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W در برند ماوس (موشواره) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر گیمر هستید و یا به طور کلی تایم زیادی را صرف بازی های کامپیوتری و… می کنید، قطعا ملزومات گیمینگ هم مورد مصرف شما هست؛ وریتی ماوس گیمینگ در اختیار شما می گذارد که امکانات یک ماوس مخصوص بازی را به شما می دهد و در کنار آن ، عملکرد شما را نیز بهبود می‌بخشد. روی این ماوس مخصوص بازی ۶ کیلد تعبیه شده تا کاربری شما را به هر نحوی راحت و آسان کند. کلیدهای Backward و Forward از جمله این دکمه ها هستند و کلیدی مخصوص برای عوض کردن میزان دقت ماوس که به شدت به کار می آید و عملکرد شما را به خوبی ارتقا می بخشد. میزان دقت بین سه حالت قابل تغییر است و شما می توانید این مقدار را بین یکی از اعداد ۸۰۰Dpi – 1200Dpi – 1600Dpi تنظیم کرده و مورد استفاده قرار دهید. بدین صورت متناسب با عملی که با ماوس انجام خواهید داد، هیچ نقصی در کارهای شما پدیدار نخواهد شد. ماوس وریتی بی سیم بوده و از طریق یک دانگل USB به سیستم شما متصل می شود و شما را از شر کابل های اضافی روی میز کار و… رها می سازد. برد و محدوده عملکرد برابر با ۱۰ متر می‌باشد و فرکانسی معادل ۲.۴GHz دارد و شما از این فاصله نیز قادر به انجام فعالیت های خود هستید. گفتنی است که حسگر وریتی نیز اپتیکال می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دستگیره در بازکن داخلی راست کروز + کد CR_66259875 مناسب برای پژو 206

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W


ویژگی و مشخصات ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W

تصاویر برای ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W

برچسب های لازم برای ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W |
خرید اینترنتی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W |
مشخصات و قیمت ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس بی سیم مخصوص بازی وریتی مدل ۷۳۱۸W رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول