راهنمای خرید اینترنتی ماوس وریتی مدل MS731

راهنمای  خرید اینترنتی ماوس وریتی مدل MS731دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس وریتی مدل MS731 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, ماوس (موشواره) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/ماوس (موشواره)/

 

نقد و بررسی ماوس وریتی مدل MS731

محصول مورد نظر شما یعنی ماوس وریتی مدل MS731 در برند ماوس (موشواره) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر گیمر هستید و یا به طور کلی تایم زیادی را صرف بازی های کامپیوتری و… می کنید، قطعا ملزومات گیمینگ هم مورد مصرف شما هست؛ وریتی با ماوس گیمینگ خود با عنوان Verity V-MS5116G به خوبی محصولی را در اختیار شما می گذارد که امکانات یک ماوس مخصوص بازی را به شما می دهد و در کنار آن رابط کاربری بسیار مناسبی را نیز داراست. روی این ماوس مخصوص بازی ۶ کیلد تعبیه شده تا کاربری شما را به هر نحوی راحت و آسان کند. کلیدهای Backward و Forward از جمله این دکمه ها هستند و کلیدی مخصوص برای عوض کردن میزان دقت ماوس که به شدت به کار می آید و عملکرد شما را به خوبی ارتقا می بخشد. میزان دقت V-MS5116G بین چهار حالت قابل تغییر است و شما می توانید این مقدار را بین یکی از اعداد ۸۰۰Dpi – 1200Dpi – 1600Dpi – 2400Dpi تنظیم کرده و مورد استفاده قرار دهید. این بازه از تنظیم میزان دقت ماوس گستره‌ی خوبی را شامل می شود و برای بازی کردن و… آپشن بسیار مناسبی محسوب می شود. وریتی از طریق یک کابل USB به کیس ، لپتاپ و… شما متصل می شود و طولی برابر با ۱.۵ متر دارد و نه کوتاه است و نه بلند. گفتنی است که حسگر وریتی نیز اپتیکال می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دیاق میل موجگیر راست یدک چی کد 61466 مناسب برای تیبا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس وریتی مدل MS731


ویژگی و مشخصات ماوس وریتی مدل MS731

تصاویر برای ماوس وریتی مدل MS731

برچسب های لازم برای ماوس وریتی مدل MS731

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس وریتی مدل MS731 |
خرید اینترنتی ماوس وریتی مدل MS731 |
مشخصات و قیمت ماوس وریتی مدل MS731 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس وریتی مدل MS731 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول