راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰

راهنمای  خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین، هواپیما و قطار, هواپیما و هلیکوپتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/هواپیما و هلیکوپتر/

 

نقد و بررسی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰

محصول مورد نظر شما یعنی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰ در برند هواپیما و هلیکوپتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مقیاس این ماکت ۱:۳۵۰ نمونه واقعیست و دارای پایه نگهدارنده می باشد. این مدل هواپیمایی کلکسیونی براساس یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی Malaysia Airlines به رجیستر ۹M-MRD که از جولای ۱۹۹۷ در این ایرلاین پرواز می کند، ساخته شده است. این ماکت زمانی که روی پایه مخصوص قرار گیرد ابعادی معادل ۱۸.۵×۱۸.۵×۹.۵ سانتی متر و وزنی برابر با ۱۱۷ گرم خواهد داشت. محصول پیش رو از جنس پلاستیک فشرده با روکش رزین و ساخت کشور چین می باشد. از مقیاس دقیق و کیفیت بالایی برخوردار است. امروزه شرکت های متنوعی در خصوص طراحی و ساخت ماکت های هواپیما فعالیت دارند. پرداختن به جزئیات برای یک ماکت فاکتور بسیار مهمی محسوب میشود که محصول پیش رو به لحاظ کیفیت در ساخت و پرداختن به جزئیات در سطح بالایی می باشد. این ماکت برای علاقمندان به صنعت هوانوردی و علی الخصوص کلکسیونر ها ایده آل است. روش تولید آن دایکست بوده جنس آن رزین تو پر است و دارای بدنه سبک وزنی می باشد. این مدل کوچک که با جزئیات بالا و بسیار دقیق ساخته شده هدیهای مناسب برای تمامی دوستداران هواپیما و پرواز میباشد. یک شاسی و پایه پلاستیکی نیز برای این محصول تعبیه شده که شما میتوانید مدل کوچک خود را بر روی آن به نمایش بگذارید.

  راهنمای خرید اینترنتی پیراهن زنانه مدل B11098-BL

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰


ویژگی و مشخصات ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰

تصاویر برای ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰

برچسب های لازم برای ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰ |
خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰ |
مشخصات و قیمت ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۲۰۰-B777 مالزی کد ۳۳۶۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول