راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹

راهنمای  خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین، هواپیما و قطار, هواپیما و هلیکوپتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/هواپیما و هلیکوپتر/

 

نقد و بررسی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹

محصول مورد نظر شما یعنی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹ در برند هواپیما و هلیکوپتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مقیاس ماکت ۱:۴۰۰ نمونه واقعیست و دارای پایه نگهدارنده می باشد. این مدل هواپیمایی کلکسیونی براساس یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی China Southern ساخته شده است. این ماکت زمانی که روی پایه مخصوص قرار گیرد ابعادی معادل ۱۸x17x13 سانتی متر و وزنی برابر با ۱۲۳ گرم خواهد داشت. محصول پیش رو از جنس پلاستیک فشرده با روکش رزین و ساخت کشور چین می باشد. از مقیاس دقیق و کیفیت بالایی برخوردار است. امروزه شرکت های متنوعی در خصوص طراحی و ساخت ماکت های هواپیما فعالیت دارند. پرداختن به جزئیات برای یک ماکت فاکتور بسیار مهمی محسوب میشود که محصول پیش رو به لحاظ کیفیت در ساخت و پرداختن به جزئیات در سطح بالایی می باشد. این ماکت برای علاقمندان به صنعت هوانوردی و علی الخصوص کلکسیونر ها ایده آل است. روش تولید آن دایکست بوده جنس آن رزین تو پر است و دارای بدنه سبک وزنی می باشد. این مدل کوچک که با جزئیات بالا و بسیار دقیق ساخته شده هدیهای مناسب برای تمامی دوستداران هواپیما و پرواز میباشد. یک شاسی و پایه پلاستیکی نیز برای این محصول تعبیه شده که شما میتوانید مدل کوچک خود را بر روی آن به نمایش بگذارید.

  راهنمای خرید اینترنتی ست 4تکه رومیزی ترمه مدل رضوی کد TR0002

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹


ویژگی و مشخصات ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹

تصاویر برای ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹

برچسب های لازم برای ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹ |
خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹ |
مشخصات و قیمت ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل بویینگ ۴۰۰-B747 باربری China Southern کد ۳۳۵۹ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول