راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵

راهنمای  خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین، هواپیما و قطار, هواپیما و هلیکوپتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/هواپیما و هلیکوپتر/

 

نقد و بررسی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵

محصول مورد نظر شما یعنی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵ در برند هواپیما و هلیکوپتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کالای پیش رو ماکت هواپیما ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چین کد ۳۳۴۵ با کیفیت بالایی است. این ماکت در حالتی که روی پایه قرارگیرد ابعادی معادل ۴۸.۵x45x25.5 سانتی متر و وزنی معادل ۱۱۹۳ گرم خواهد داشت. این مدل در مقیاس ۱ به ۱۲۰ از نمونه واقعی آن به رجیستر B-6075 که از نوامبر ۲۰۰۶ در این ایرلاین چینی سرویس می دهد، ساخته شده است. دارای جزییات دقیق و کیفیت بالایی در ساخت می باشد. محصول پیش رو از جنس رزین با روش تولید دایکست بوده و دارای بدنه سبک است و ساخت کشور چین می باشد. یک پایه زیبا برای این محصول تعبیه شده که شما میتوانید مدل خود را بر روی آن به نمایش بگذارید. این مدل که با جزئیات و مقیاس دقیق ساخته شده هدیه ای مناسب برای دوستداران و کلکسیون داران هواپیما میباشد. امروزه شرکت های متنوعی در خصوص طراحی و ساخت ماکت های هواپیما فعالیت دارند. پرداختن به جزئیات و کیفیت بالا برای یک ماکت فاکتور بسیار مهمی محسوب میشود که محصول پیش رو از این نظر در سطح قابل قبولی می باشد. مناسب برای آژانس ها وشرکت های هواپیمایی و شرکت های مرتبط هوایی بوده و همچنین قابل استفاده در منزل، محل کار و… به عنوان دکوری- تزئینی می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دستگاه سنباده زن پارکساید مدل PHS 160 C4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵


ویژگی و مشخصات ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵

تصاویر برای ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵

برچسب های لازم برای ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵ |
خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵ |
مشخصات و قیمت ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماکت هواپیما مدل ایرباس ۲۰۰-A330 چین کد ۳۳۴۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول