راهنمای خرید اینترنتی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22

راهنمای  خرید اینترنتی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22

محصول مورد نظر شما یعنی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22 در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن ۸ عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای ۲ عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و ۱ عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی دیجیتال مدل 7890

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22


ویژگی و مشخصات مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22

تصاویر برای مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22

برچسب های لازم برای مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22 |
خرید اینترنتی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22 |
مشخصات و قیمت مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه سه عددی چمدان لیوزکینگ مدل Stripes22 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول