راهنمای خرید اینترنتی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, چراغ خواب کودک و نوزاد, خواب کودک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/خواب کودک/چراغ خواب کودک و نوزاد/

 

نقد و بررسی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02 در برند چراغ خواب کودک و نوزاد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چراغ خواب یکی از وسیله هایی است که از ترس کودکان در شب را به حداقل می‌ رساند و آرامش خواب کودکان را چند برابر می کند. بنابراین والدین عزیز می توانند از چراغ خواب های کودکانه با طرح های جذاب استفاده کنند تا کودک دلبندشان خواب راحتی داشته باشد. چراغ خواب کودک طرح ابر طراحی مدرنی که دارد انتخاب مناسبی برای کودکان است. این چراغ خواب با طرح ابر جذابیت زیادی برای کودکان دارد هم جلوه زیبایی به اتاق آن‌ها می بخشد وهم به عنوان یک اسباب بازی یا عروسک مورد استفاده کودکتان میباشد.
چراغ خواب کودک طرح ابر از پلاستیک فشرده نرم ساخته شده است و وزن سبکی دارد. در نتیجه دوام زیادی نیز دارد و هدیه ای مناسب برای عزیزان شماست.
این چراغ خواب از لامپ های LED ساخته شده است و با استفاده از دو عدد باطری قلمی کار می کند.همچنین دارای تایمر خاموشی خودکار میباشد از این رو مصرف بسیار پایینی دارد. همچنین نور لامپها به گونه ای است که هیچ آسیبی به چشم کودک وارد نخواهد کرد و منجر به اذیت شدن چشم به هنگام خواب نمی شود.
والدین عزیز می توانند این چراغ خواب ها را بغل تخت کودک قرار دهند یا آن را بر روی دیوار نصب کنند تا از ترس شبانه آن ها جلوگیری نمایند

  راهنمای خرید اینترنتی صندلی غذاخوری کودک کولار مدل Baby food chair cullar model A1015

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02


ویژگی و مشخصات چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02

نوع لامپ
LED
منبع تغذیه
باتری
قابلیت شارژ باتری
ندارد

تصاویر برای چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02

برچسب های لازم برای چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02 |
خرید اینترنتی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02 |
مشخصات و قیمت چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ خواب کودک طرح ابری مدل BB-02 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول