راهنمای خرید اینترنتی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18

راهنمای  خرید اینترنتی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18

محصول مورد نظر شما یعنی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18 در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف خلبانی دانسون مدل SH-18 با داشتن فضای بسیار مناسب برای جا دادن لباس و وسایل شخصی به ما این امکان را می‌دهد تا بدون داشتن دغدغه‌ای بتوانیم به راحتی وسایل مورد نیاز خود را در مسافرت به همراه داشته باشیم و بدون آن‌که نگرانی از بابت نداشن جا داشته باشیم با خیال راحت به مسافرت برویم. این محصول با کیفیت از جنس برزنت ساخته شده است. ابعاد این کالا به ترتیب ارتفاع، طول و عرض ۲۴x46x45 سانتی‌متر است و وزن آن ۲.۶۴ کیلوگرم است. در برابر ضربه مقاوم است. دارای دو عدد دستگیره به صورت دستی و تلسکوپی برای حمل به صورت دستی و کشیدن آن روی زمین به وسیله چرخ است. قفلی که برای این کالا تعبیه شده است از نوع رمزی است. برای حرکت راحت کالا ۴ عدد چرخ دارد که قابلیت چرخ ۳۶۰ درجه را فراهم می‌آورد. دقت در ساخت، حمل آسان از ویژگی‌هایی است که با دیدن کیف خلبانی دانسون مدل SH-18 به آن پی می‌بریم.

  راهنمای خرید اینترنتی زیر انداز سفری مدل ترمارست کد Z-Lite Sole

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18


ویژگی و مشخصات چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18

تصاویر برای چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18

برچسب های لازم برای چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18 |
خرید اینترنتی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18 |
مشخصات و قیمت چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان خلبانی دانسون مدل sh-18 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول