راهنمای خرید اینترنتی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار

راهنمای  خرید اینترنتی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبداردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, سه‌چرخه موتور و ماشین بازی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/سه‌چرخه موتور و ماشین بازی/

 

نقد و بررسی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار

محصول مورد نظر شما یعنی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار در برند سه‌چرخه موتور و ماشین بازی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
طراحی – تا به حال سرسره ماشینی را دیده بودید؟ یکی از بازی های هیجانی سرسره بازی است که شاید گاهی برای کودکان کوچکتر با توجه به ارتفاع آن کمی ترسناک باشد اما سطح شیبدار ساحل در واقع یک سرسره بلند با ارتفاع کم است!
ایمنی – سطح شیبدار ساحل به دلیل داشتن لبه های گرد ایمنی کافی را برای کودکان شما فراهم می کند. به دلیل ارتفاع کم کودکان با هر سنی می توانند بازی و هیجان را با آن تجربه کنند.
ویژگی– ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودکان ۱۸ ماه به بالا می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. طول این سطح شیبدار کودک کمی بیشتر از ۳ متر است. کودک به کمک پله ای که در ابتدای آن قرار دارد می تواند بر روی ماشین بنشیند. و با گرفتن دسته و ایجاد یک فشار رو به جلو آن را به حرکت در آورد و سر بخورد. از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت شست و شو, طول عمر بالا, رنگ ثابت, امنیت, استفاده اسان. سبک, قابل حمل و مقاوم در برابر نورخورشید, رطوبت و سرما است.
کاربرد – سطح شیبدار ساحل بسیار مناسب برای مهدکودک ها, خانه بازی و پیش دبستانی ها می باشد. این محصول به فضای ۱ متر در ۴ متر نیاز دارد و به همین برای استفاده خانگی بسیار مناسب نیست.
اتصال آسان – این محصول نیاز به سر هم بندی ندارد و حمل و نقل آن بسیار آسان است.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار مردانه مدل 503 رنگ طوسی روشن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار


ویژگی و مشخصات چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار

تصاویر برای چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار

برچسب های لازم برای چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار |
خرید اینترنتی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار |
مشخصات و قیمت چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چهار چرخه کودک مدل سطح شیبدار رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول