راهنمای خرید اینترنتی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ادویه و چاشنی, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/ادویه و چاشنی/

 

نقد و بررسی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی در برند ادویه و چاشنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
زنجبیل از گیاهان گل دار بومی جنوب شرقی آسیا و جزو سالم ترین و خوش طعم ترین ادویه های روی کره زمین است. از گیاهان دارویی جادویی و فوق العاده پرخاصیت است که طی قرن های طولانی از ریشه و دمنوش آن برای درمان انواع دردها و بیماری ها استفاده شده . به دلیل عطر و طعم قوی و تند و تیز از ادویه جات پرکاربرد در آشپزی محسوب می شود. زنجبیل چوب و پودر زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود. مواد موثره زنجبیل: روغن،ترکیبات فنلی، انواع پروتئین، آلکالوئیدها، گلیکوزیدها، استروئیدها، ساپونین ها، تانن ها، پتاسیم، آهن، منیزیم، فسفر، فیبر و آهن و… عصاره اتانولی در حفاظت کلیوی نقش مهمی دارد و تحقیقات متخصصان نشان داده است که این عصاره سبب حفاظت در مقابل سمیت کلیوی القا شده توسط Cisplatin می گردد. طبق تحقیقات انجام شده زنجبیل در پیشگیری از تهوع و استفراغ مفید بوده و برخلاف اکثر داروهای ضد تهوع که بر روی سیستم عصبی مرکزی عمل می کنند، اثر زنجبیل بر روی فعالیت لوله گوارش موضعی است.زنجبیل باعث کاهش اتقباضات القا شده توسط استیل کولین و همچنین تحریکات الکتریکی می گردد. ریزوم زنجبیل دارای اثرات ضد اسپاسم در بیماری های مختلف سیستم تنفسی از قبیل سرماخوردگی، آسم ودرد قفسه سینه است.همچنین جهت پیشگیری از اسپاسم های قاعدگی و دیس آمنوره از طریق شل کردن عضله صاف رحم مورد استفاده قرار می گیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور شفاف جی سی پال Casense مناسب برای گوشی موبایل آیفون 6 پلاس

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی

تصاویر برای چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چوب زنجبیل آنید – ۱۴۰ گرم بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول