راهنمای خرید اینترنتی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشوردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب چاپی غیر فارسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب چاپی غیر فارسی/

 

نقد و بررسی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور در برند کتاب چاپی غیر فارسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خالق آثار بسیاری در ادبیات سراغ طبقه‌ی کارگر رفته‌اند و با شرح وضعیت زندگی آن‌ها، به سرمایه‌داری و ظلم و زورگویی سرمایه‌داران تاخته‌اند. ژرمینال یکی از این آثار است که زندگی غم‌انگیز کارگران مفلوکی را روایت می‌کند که بر علیه سرمایه‌داری قیام می‌کنند. زولا در این کتاب با توصیف‌های فوق‌العاده از مقاومت، مبارزه، عشق و رنج آدمی می‌گوید.
امیل زولا Emile Zola (1840-1902) نویسنده‌ی صاحب‌نام فرانسوی است که در جوانی طعم فقر و فلاکت را چشیده بود. این تجربه باعث شد که زولا به زندگی تهی‌دستان توجه کند و در آثار خود از وضعیت آن‌ها بنویسد.
رمان ژرمینال Germinal روایت زندگی فقیرانه‌ی کارگران و معدن‌چیان «مونسو» است. اتین در نتیجه‌ی اعتراض به زورگویی سرکارگرش از کار بی کار شده است. او در جستجوی کار برای نجات از گرسنگی به معدن زغال‌سنگ مونسو می‌آید ولی کار در معدن به‌قدری سخت و دستمزدش آن‌قدر ناچیز است که او تصمیم می‌گیرد قید کار را بزند و به شهر دیگری سراغ کار دیگری برود. اما با دیدن کاترین دختر یکی از معدن‌چیان، سخت دلباخته‌اش می‌شود و از ترک مونسو در عوض رسیدن به کاترین منصرف می‌شود.
اتین به‌زودی در شهر دوستانی پیدا می‌کند و به جمع مخالفین سرمایه‌داری ملحق می‌شود. دستمزد کم، خطرات کار و گرسنگی، کارگران را به ستوه آورده است و جنبش‌هایی اعتراضی و آزادی‌خواهانه شکل می‌گیرد. کارگران با مشاهد‌ه‌ی زندگی مجلل و مرفه کارفرمایان‌شان بیشتر خشمگین می‌شوند. اتین با مشاهده‌ی این تفاوت‌ها درباره‌ی علت وضعیت نابرابر کارگر و کارفرما به فکر می‌افتد و تصمیم می‌گیرد کتاب‌هایی در این زمینه مطالعه کند. او آن‌چه را که خوانده با کارگران به اشتراک می‌گذارد. رفته‌رفته در اثر این صحبت‌ها اتفاقاتی می‌افتد. کارگران به رهبری اتین دست به شورش می‌زنند تا در وضعیت خود تغییری ایجاد کنند. این اقدامات پیامدهایی دارد که زولا با توصیف‌هایی دقیق و شفاف آن‌ها را شرح می‌دهد.

  راهنمای خرید اینترنتی گوشواره زنانه مدل AB164

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور


ویژگی و مشخصات کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور

تصاویر برای کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب   Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور

برچسب های لازم برای کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور |
خرید اینترنتی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور |
مشخصات و قیمت کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب Germinal Vol 1 اثر Emile Zola انتشارات منشور رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول