راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱

راهنمای  خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

نقد و بررسی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱

محصول مورد نظر شما یعنی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱ در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
انتخاب کفشی مناسب برای انجام امور روزانه مثل رفتن به محل کار، مدرسه یا دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه ممکن است فرد در طول روز مجبور باشد تا چندین ساعت کفش به پا داشته باشد و این امر موجب خستگی بیش از حد و در طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به پاها ‌شود. پس باید کفشی انتخاب کند که از راحتی زیادی برخوردار باشد. کفشی که هم زیبا باشد و هم هنگام پوشیدن طولانی مدت پا را تحت فشار قرار ندهد. کفش راحتی باید طوری انتخاب شود که محافظ خوبی برای پا در برابر آسیب رسیدن در شرایط سرما، گرما و ناهمواری زمین شود و از دوام بالایی برخوردار باشد. کفش راحتی Salomon با رویه الیاف مصنوعی دارای روزنه‌هایی در روی کفش جهت جریان هوا و تعرق کمتر است. این کفش دارای فناوری Low-cut در روی کفش که باعث حرکت‌پذیری و آزادی بیشتر کفش می‌شود، و سیستم Sensifit جهت احساس راحتی پا در لایه داخلی کفش است. همچنین فناوری Contagrip آن موجب جذب تمامی ناهمواری‌های سطح مسیر توسط زیره کفش که از جنس EVA با انعطاف‌پذیری بالا است، می‌شود.
سالومون در سال ۱۹۴۷ میلادی توسط «فرانسیس سالومون»، همسر و پسرش «گئورگی» در شهر «انسی» فرانسه تاسیس شد و آن‌ها کار خود را با طراحی و تولید لوازم اسکی آغاز کردند. این شرکت فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات کوهنوردی از جمله کفش، اسکی و لوازم و پوشاک مورد نیاز کوهنوردی ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۷ توسط آدیداس خریداری شد و در ادامه در ۲ می سال ۲۰۰۵ میلادی این شرکت به ارزش ۴۸۵ میلیون یورو به شرکت فنلاندی «امر اسپورت» فروخته شد. محصولات تولیدی شرکت سالومون که شامل تجهیزات دوهای استقامت، پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و اسنوپورد است در بیش از ۴۰ کشور در ۵ قاره جهان به فروش می‌رسد.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوارک مردانه مدل A2425SS 142

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱


ویژگی و مشخصات کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱

تصاویر برای کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱

برچسب های لازم برای کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱ |
خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱ |
مشخصات و قیمت کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل Instinct Pro LTR کد ۳۶۹۰۶۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول