راهنمای خرید اینترنتی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002

راهنمای  خرید اینترنتی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسکی و تجهیزات اسکی, تجهیزات جانبی اسکی, لوازم ورزشی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/اسکی و تجهیزات اسکی/تجهیزات جانبی اسکی/

 

نقد و بررسی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002

محصول مورد نظر شما یعنی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002 در برند تجهیزات جانبی اسکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سردرد و مشکل سینوزیت در خیلی از افراد بخصوص در فصل سرما معضلی بزرگ است که معمولا می توان با گرم نگه داشتن سر آن را برطرف کرد. مجموعه هیتان با معرفی کلاه حرارتی خود درصدد رفع این معضل برآمده… این کلاه برای مردان و زنان مناسب بوده و از دولایه بافت و دو عدد لایه حرارتی قابل شارژ که در نواحی پیشانی و پس سر قرار دارند، تشکیل شده است. بدین ترتیب می تواند راه حل خوبی برای افرادی که در سرما از سردرد رنج می برند باشد. همچنین این کلاه گزینه مناسبی برای ورزشکاران ورزش های زمستانی(اسکی، کوهنوردی و…) می باشد. میزان حرارت این کلاه در سه درجه دمای بالا(قرمز): ℃۵۵ ، دمای متوسط(آبی): ℃۴۵ ، دمای پایین(سبز): ℃۳۵ قابل تنظیم است و به یک پاوربانک ۵۰۰۰mah متصل می باشد. گرمایش کلاه حرارتی از حدود ۴ ساعت( با دمای ۵۵ درجه سانتیگراد)، حدود ۵ ساعت(با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد) و تا حدود ۶ ساعت( با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد) در زمان شارژ کامل پاوربانک می باشد. کلاه در حدود ۱ دقیقه گرم می شود. به منظور بهبود راندمان، پیشنهاد می کنیم بالاترین سطح گرما(قرمز) را برای ۵ دقیقه اول روشن نموده، سپس به سطح متوسط یا پایین بروید.
نکته: قبل از پوشیدن کلاه پاوربانک را شارژ نموده و به کابل USB داخل جیب متصل کنید سپس پاور بانک را به انتهای جیب که تقریبا در قسمت پایین کنار گردن شما قرار میگیرد هدایت کنید…

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس خواب کد 2014 دو نفره 6 تکه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002


ویژگی و مشخصات کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002

تصاویر برای کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002

برچسب های لازم برای کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002 |
خرید اینترنتی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002 |
مشخصات و قیمت کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کلاه اسکی مدل حرارتی کد HN002 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول