راهنمای خرید اینترنتی کیسه آب گرم مدل ساکورا

راهنمای  خرید اینترنتی کیسه آب گرم مدل ساکورادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه آب گرم مدل ساکورا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, ایمنی و مراقبت, پد و کیسه آب گرم | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/ایمنی و مراقبت/پد و کیسه آب گرم/

 

نقد و بررسی کیسه آب گرم مدل ساکورا

محصول مورد نظر شما یعنی کیسه آب گرم مدل ساکورا در برند پد و کیسه آب گرم می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وقتی که فرزندتان در بستر بیماری است یا درد و ناراحتی‌ای برای او پیش آمده، حتما نهایت تلاشتان را می‌کنید که حتی به قدر ذره‌ای از درد او کم کنید.اما هرچقدر هم که مراقبت‌ها دقیق و مناسب باشند، بیماری و درد پیشامدی است که ناگزیر برای همه اتفاق می‌افتد. از طرفی گاهی همین مراقبت‌ها از جمله واکسیناسیون باعث ایجاد دردهای مقطعی می‌شوند. برای آرام کردن دردها و کوفتگی‌های ناشی از بیماری، دل‌درد و کولیک روده یا حتی درد جای واکسن، یکی از بهترین و ساده‌ترین راهکارها استفاده از کیسه آب گرم و آب سرد است. معمولا کودکان نسبت به هرگونه اقدام مراقبتی واکنش نشان می‌دهند از آنجا که ممکن است کودک در مقابل استفاده از این کیسه‌ها مقاومت نشان بدهد، بهتر است از کیسه‌هایی استفاده کنید که با طرح و رنگ و نرمی خود برای او جذاب بوده و ضمنا اندازه‌ای مناسب داشته باشند. محصول حاضر تمام ویژگی‌های گفته‌شده را دارد. این کیسه عایق حرارت است و فرقی نمی‌کند که از آن برای کمپرس آب سرد یا آب گرم استفاده کنید. برای استفاده آسان و کارآمد از این محصول، تنها رعایت مواردی از جمله اینکه بیشتر از دو سوم آن را پر نکنید و آن را داخل مایکروویو قرار ندهید، کافی است. کیسه آب گرم ساکورا، دارای محفظه‌ای از جنس سیلیکون عایق است که یک درپوش عروسکی دارد. روی این محفظه پلاستیکی یک روکش پارچه پلاشی نرمم هم قرار می‌گیرد تا ضمن حفظ دمای محتوای محفظه و جلوگیری از تماس مستقیم با پوست کودک، زیبایی و نرمی را هم برای این کیسه به همراه داشته باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کابل تبدیل USB به لایتنینگ ام دی مدل M-20 طول 1.2 متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه آب گرم مدل ساکورا


ویژگی و مشخصات کیسه آب گرم مدل ساکورا

تصاویر برای کیسه آب گرم مدل ساکورا

برچسب های لازم برای کیسه آب گرم مدل ساکورا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه آب گرم مدل ساکورا |
خرید اینترنتی کیسه آب گرم مدل ساکورا |
مشخصات و قیمت کیسه آب گرم مدل ساکورا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه آب گرم مدل ساکورا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول